3 355 550 läst · 16 551 svar
3356k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Lite nyfiken, vad betalade du för den stora borrmaskinen i metall. Jag har en sån liggande, men visste inte att det var något värde i denA andersda skrev:
Jag skulle gissa på mindre, men jag har faktiskt ingen aning.
Jag får lov att lasta 700 kg på släpet när jag använder den bilen. Så vi kan väl säga 700 kg? (-:
Även om jag börjar misstänka att det närmade sig överlast idag.
Jag får lov att lasta 700 kg på släpet när jag använder den bilen. Så vi kan väl säga 700 kg? (-:
Även om jag börjar misstänka att det närmade sig överlast idag.
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Pinsamt nog hade jag glömt kakor..som tur var sa jag det inte innan @Daniel_N och @jac hade lastat in allt i bilen..hmm..kanske därför de inte lät intresserade av att åka med 15mil norrut för att lasta ur.. Stort tack till de två herrarna! Samt @Lambr1 som sålde sågen, och packade in den sjukt fint på en pall och skickade den förstås.
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg
En bra karl (eller bara enveten) reder sig själv..
@Daniel_N undrade var jag skulle ha sågen..jag tittade in i verkstan..
Efter lite letande hittade jag det perfekta spotet!
Logga in
Skapa konto
@Daniel_N undrade var jag skulle ha sågen..jag tittade in i verkstan..
Logga in
Skapa konto
Efter lite letande hittade jag det perfekta spotet!
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg
Wow, land i sikte — golv! Det blir ju perfekt! Självklart ska sågen stå där.
Kan inte låta bli att undra hur du fick ut maskinen ur bagaget. Sitter den bakre kofångaren kvar?
Imponerande prestation!
(Om du har lite problem med utrymmena så är ett bra tips att sprida ut maskinerna lite. Själv har jag en fin liten bandsåg i ett rum vi kallar för hörnan och en träsvarv uppe i sovrummet. Den nya metallsvarven kommer nog att få bo i ett av badrummen när den flyttar in. Bara tillsvidare...)
//Ronnie
Kan inte låta bli att undra hur du fick ut maskinen ur bagaget. Sitter den bakre kofångaren kvar?
Imponerande prestation!
(Om du har lite problem med utrymmena så är ett bra tips att sprida ut maskinerna lite. Själv har jag en fin liten bandsåg i ett rum vi kallar för hörnan och en träsvarv uppe i sovrummet. Den nya metallsvarven kommer nog att få bo i ett av badrummen när den flyttar in. Bara tillsvidare...)
//Ronnie
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg