Fint! Glöm nu inte att ha mallen längre ån biten. Gärna i kombination m en "starting pin" av ngt slag

bulleribock bulleribock skrev:
Tjusigt.

Vet någon vad som skiljer XP från XPI?
Med XPI kan du ansluta två telefoner. Du kan styra play, paus och tror också man kan byta låt direkt på hörselskydden om man exempelvis lyssnar på Spotify.

Sen har de någon snabb-funtion då man trycker på en knapp så går bara medhörningen igång och Spotify exempelvis pausas, sen när man pratat klart kan man sätta igång musiken snabbt igen.

Det är väl de funktioner jag har hittat som skiljer dem åt.

S
Daniel_N Daniel_N skrev:
Fint! Glöm nu inte att ha mallen längre ån biten. Gärna i kombination m en "starting pin" av ngt slag
Nej det ska jag inte göra, det kommer säkert att dröja ett tag innan man ger sig på mallfräsning.

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Nytt multiverktyg för kommande renovering.
Riktigt skönt att slippa sladd... Om den gör jobbet bra återstår att se...

Sladdlöst multiverktyg från Milwaukee ovanpå en Festool verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Valkyr och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Gillar man inte den gula färgen på XPI så går det väll att byta till de svarta XP skalen då de ser ut att vara likadana, Jag köpte XPI som syns i bilden jag postade för några dagar sen och jag är nöjd :)
Mot mitt bättre vetande har jag gått igenom flera 'billiga' kåpor med radio/bluetooth/mic osv. Var och hämtade ett par Peltor spygröningar. så man slipper sukta något mer.

Jäflar de sitter ju som en smäck på teknikerhuvudet ;) Det är kanske den första produkt som kräver manualen dock. Ganska mycket inställningar finns det, equalizers och allt möjligt. Gör sig grymt bra med varselkläder.

Person i varselkläder med Peltor hörselskydd med mikrofon använder en smartphone.
Skapa konto

• Gilla
Tallguy196 och 9 till
  • Laddar…
ullberg
Fick mina metric SqWAYre, väntar bara på att förkylning&feber ska släppa så jag kan testa - tror inte det är så långt kvar nu

Metric SqWAYre verktyg spridda på kartong på ett mörkt underlag, väntande på att användas för ett byggprojekt.
Skapa konto

• Gilla
Björn Melander och 2 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Fick mina metric SqWAYre, väntar bara på att förkylning&feber ska släppa så jag kan testa - tror inte det är så långt kvar nu

[bild]
Metric säger du........ såg bara imperial-videon och tänkte aja det är inget för mig. :)

Hurra! Idag får jag också vara med!

Arboga E825 pelarborrmaskin och kompressor i garage med cyklar och verktyg i bakgrunden.
Skapa konto

Han med annonsen som inte svarade, ringde mig 22.30 i onsdagskväll, jag körde och kikade på maskinen på torsdagkvällen och hämtade idag på lördag eftermiddag.

En Arboga E825, borde vara tillräckligt för husbehov,
Han ville inte pruta på priset men slängde med kompressorn till vänster.

• Gilla
mexitegel och 8 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Hurra! Idag får jag också vara med!

[bild]

Han med annonsen som inte svarade, ringde mig 22.30 i onsdagskväll, jag körde och kikade på maskinen på torsdagkvällen och hämtade idag på lördag eftermiddag.

En Arboga E825, borde vara tillräckligt för husbehov,
Han ville inte pruta på priset men slängde med kompressorn till vänster.
En gammal Arboga är ju en dröm.

Det är bara att börja leta =)

Behöver göra nya handtag till låsningen som gör att man inte kan vrida borrhuvud eller bord åt sidan.

• Gilla
Karl1234
  • Laddar…
Grattis!

Du verkar behöva nytt anslutningsdon också,

ullberg ullberg skrev:

[bild]
Vi väntar på recensionen! ;)

Shakula Shakula skrev:
Grattis!

Du verkar behöva nytt anslutningsdon också,
Tack.

Det räcker nog med att korta ner kabeln så att manteln hamnar innanför dragavlastningen.

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Lite OffT:

Någon som har koll på vilken gänga det är till spakarna på låsningen av bord och borrhuvud?
Det är M10x1 på de till växellådan, men jag är osäker på att det är samma på låsningen, fast det kanske bara är någon som sabbat dem. :thinking:

En kombinerad rikt/planhyvel med långhålsborr i gott skick. Elektra Beckum HC 260-E. Dessutom till ett riktigt bra pris!
Om någon vet var man kan få tag i en användarmanual så är jag väldigt tacksam.

• Närbild av Elektra Beckum HC 260-E kombinerad rikt/planhyvel och långhålsborr.
    Skapa konto
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.