3 356 262 läst · 16 555 svar
3356k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Med XPI kan du ansluta två telefoner. Du kan styra play, paus och tror också man kan byta låt direkt på hörselskydden om man exempelvis lyssnar på Spotify.bulleribock skrev:
Sen har de någon snabb-funtion då man trycker på en knapp så går bara medhörningen igång och Spotify exempelvis pausas, sen när man pratat klart kan man sätta igång musiken snabbt igen.
Det är väl de funktioner jag har hittat som skiljer dem åt.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Mot mitt bättre vetande har jag gått igenom flera 'billiga' kåpor med radio/bluetooth/mic osv. Var och hämtade ett par Peltor spygröningar. så man slipper sukta något mer.P pleqtiz skrev:
Jäflar de sitter ju som en smäck på teknikerhuvudet Det är kanske den första produkt som kräver manualen dock. Ganska mycket inställningar finns det, equalizers och allt möjligt. Gör sig grymt bra med varselkläder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 896 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 896 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Hurra! Idag får jag också vara med!
Han med annonsen som inte svarade, ringde mig 22.30 i onsdagskväll, jag körde och kikade på maskinen på torsdagkvällen och hämtade idag på lördag eftermiddag.
En Arboga E825, borde vara tillräckligt för husbehov,
Han ville inte pruta på priset men slängde med kompressorn till vänster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han med annonsen som inte svarade, ringde mig 22.30 i onsdagskväll, jag körde och kikade på maskinen på torsdagkvällen och hämtade idag på lördag eftermiddag.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
En gammal Arboga är ju en dröm.13th Marine skrev:Hurra! Idag får jag också vara med!
[bild]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Det är bara att börja leta =)
Behöver göra nya handtag till låsningen som gör att man inte kan vrida borrhuvud eller bord åt sidan.
Behöver göra nya handtag till låsningen som gör att man inte kan vrida borrhuvud eller bord åt sidan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Lite OffT:
Någon som har koll på vilken gänga det är till spakarna på låsningen av bord och borrhuvud?
Det är M10x1 på de till växellådan, men jag är osäker på att det är samma på låsningen, fast det kanske bara är någon som sabbat dem.
Någon som har koll på vilken gänga det är till spakarna på låsningen av bord och borrhuvud?
Det är M10x1 på de till växellådan, men jag är osäker på att det är samma på låsningen, fast det kanske bara är någon som sabbat dem.