3 345 295 läst · 16 522 svar
3345k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 316 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 316 inlägg
Jag tycker personligen att i mitt jobb där mycket borrade i stål förekommer så blir det till slut störande att den slår ifrån hela tiden när man ska förstora ett hål eller dylikt och då kan det vara skönt att stänga av funktionen när man ändå smyger med maskinen. Men kör man lite fortare med hålsåg eller så och det helt plötsligt hugger till så är det ju skönt om handleden får vara hel.
Svängde förbi för att kolla in Verktygsvaruhusets nya lokaler igår och lyckades komma därifrån med ett multiverktyg.
När jag kom hem igår kväll lade jag en beställning på ett kit med diverse blad från amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När jag kom hem igår kväll lade jag en beställning på ett kit med diverse blad från amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
R RiKr skrev:
Precis så. Det var anledningen till att jag valde den här modellen istället för DRT52Z.T trojlee skrev:
Jag var faktiskt inställd på att köpa den senare, dyrare modellen, men säljaren på varuhuset tyckte att det var onödigt för mina behov och förklarade även att eftermarknaden på blad är bättre på den gamla standarden.