3 345 792 läst · 16 522 svar
3346k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Frågan i tävlingen kanske inte skulle varit hur många delar vagnen har utan snarare vilka mått vagnen har 👍😃Hep skrev:Inköp är väl att ta i, då jag inte betalat något, men i dag kom i alla fall ett stort paket hem. Ungefär dubbelt så stort som jag var beredd på, så nu behöver jag ta fram stora skohornet för att hitta en plats åt det. Gott om plats bakom sidodörrarna och i nedersta lådan, så med lite omflyttning kanske den kan svälja nog med prylar för att i praktiken inte ta upp någon plats alls.
[bild]
[bild]
Fick hem ett paket från staterna(blev inte ens rånad på vägen).
Youtubern Katz-Moses som tillsammans med Hongdui ska ta fram 5-6 olika verktyg, dom har en grundhyvel jag varit nyfiken på. Så idag kom den tillsammans med ett förkläde som verkar bra.
Youtubern Katz-Moses som tillsammans med Hongdui ska ta fram 5-6 olika verktyg, dom har en grundhyvel jag varit nyfiken på. Så idag kom den tillsammans med ett förkläde som verkar bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hunnit testa den ännu? Vad kör du med för skruv i så fall?
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 316 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 316 inlägg
För min del fegade jag ur en del och köpte ett gäng olika burkar kregskruv på proffsmagasinet. Jag tänkte som så att om jag börjar med "facit" så kan jag sen leta alternativ av de dimensioner som det kanske skulle gå åt mer av.A Anderscurl skrev:
Men än så länge har de inte börjat ta slut så har inte ens börjat leta alternativ ännu