Snailman
kollade upp det där med kuddarna lite?

de verkar ju se ut som delar av amerikanska flaggan alla de säljer, ska det symbolisera att man önskar man bodde i usa, känns isåfall som nåt som gick över efter mopedåldern hos de flesta.
 
Lexington, inredningens svar på klädkollektionen från Gant. Fattigt, fult och okreativt. Ungefär som den där industrifastigheten som är ritad med linjal. Byggherrens order: "tänk stor container uppbyggt med stora skyltfönster, allt som lurar pöbeln att lätta på den överbelånade plånboken"...

Sen det där tvärgående kaklet i brunt (eller om det nu är svart, min skärm suger)... som var ute innan det ens blev inne...

Nä, vissa är helt klart överbetalda.
 
Och de där bruna stövlarna hon har på sig... ;-)

Jag anar en viss avundsjuka... Varför söka med ljus o lykta efter smak/trendfel på lösa ägodelar istället för att tala om det egenartade, negativa eller positiva i hustypen, t.ex att de stora fönstren kräver att hustypen byggs högst upp utan insyn (vilket är fallet i detta fall, såtillvida inte någon på Solsidan/Älgö använder sin månkikare på kvällen) vilket dessutom ger den fantastiska utsikten över erstaviken. Oavsett om man hatar Lexington eller Ralph Lauren stuket med US och marin anknytning så hör det väl inte till husets större diskussionsämnen...

Men visst är det intressant att läsa allas åsikter...

Tycker personligen att den hängande öppna spisen från den franska leverantören har blivit väl uthängd och uttjatad i moderna hus. Han har så många andra spännande spisar i sitt sortiment. Typiskt svenskt och idéfattigt att alla ska köpa samma modell som setts i någon Residence upplaga.

Här finns fler modeller: http://www.focus-creation.com/UK/loader.html

Kolla även in dessa: http://www.fireplaces-oldham.co.uk/J_C_Bordelet_Contemporary_Fireplaces.htm
 
Läcker lägenhet! Men ve och fasa för den trappan om man fått ett glas förmycket :(
 
alacs skrev:
Läcker lägenhet! Men ve och fasa för den trappan om man fått ett glas förmycket :(

...eller ett par kilo för mycket ;)
 
alacs skrev:
Läcker lägenhet! Men ve och fasa för den trappan om man fått ett glas förmycket :(
Trappans räcke har alldeles för stora glapp för att klara normen för barnsäkerhet, å andra sidan är risken att ett huvud fastnar obefintlig ;-) ...
 
Mikael_L
Men vänta nu... Är det Burger king eller .... :rolleyes:
 
  • MCdonalds.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej, Mc vid Vasagatan :)

Maken till sterilt kök var det länge sedan jag sett. Skulle aldrig komma över min tröskel!
 
CSI maimi, liknar bårhuset tycker jag...
 
Dessutom 7 miljoner för den. Tillkommer en avgift på 3850:- dessutom.

Köket ser ut som Mc-Donalds som någon skrev. Den där stora altanen ( haha 10 kvm ) som det skryts om i annonsen "Härlig utsikt"...jomen tjenare, utsikt över en massa hus som står alldeles för tätt och dessutom uselt underhållna skabbiga tak.

Alla har vi olika åsikter om vad som är vackert tydligen....

Jag avstår gärna!

www.viksbergsgard.se
 
Labyrintkåken annonserades till 15 och gick för 16.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.