Conan skrev:
whohaa!

Zlatans hus som han köpte för 30 millar är ju sunkigt i jämförelse....
Det beor väl till stor del på att Zlatans nyköpta hus inte är en "30-miljonerkronorsvilla". Att han köpte den för 30 miljoner är en helt annan sak...
 
dadgom skrev:
Ett rätt läckert hus i Skellefteå

[länk]

Ur annonsen: "En av norra Sveriges enda top-rateade 27 håls golfbana finns inom..."

Finns det många top-rateade 27-hålsbanor i norra sverige eller är det den enda? ;)

/A
 
Jag tycker den gulrosa vräkvillan ser malplacerad ut bredvid grannvillan. ;)
 
pixel skrev:
Villa längs Öresundskusten. Tyvärr inga bilder inomhus. Grannvillan ser lite malplacerad ut.

[länk]


Det ser ut som ett orangeri med trippelgarage... konstigt. Jag tror jag sparar min 19,2 miljoner till nåt annat. :)

Personlig åsikt. När mäklare skriver "Amerikansk stil " betyder det: "hittepåblandstil" = "alla stilar samtidigt" = "inga stil alls"...

plexi
 
pleximaster skrev:
Det ser ut som ett orangeri med trippelgarage... konstigt. Jag tror jag sparar min 19,2 miljoner till nåt annat. :)

Personlig åsikt. När mäklare skriver "Amerikansk stil " betyder det: "hittepåblandstil" = "alla stilar samtidigt" = "inga stil alls"...

plexi
Kan även betyda "otroligt opraktisk". Skulle inte vilja putsa fönstrena på den kåken... :)
 
jenfor skrev:
Kan även betyda "otroligt opraktisk". Skulle inte vilja putsa fönstrena på den kåken... :)
Fast å andra sidan, tror du inte det ingår i James arbetsuppgifter att sköta sådana trivialiteter?
 
Cheesus skrev:
Fast å andra sidan, tror du inte det ingår i James arbetsuppgifter att sköta sådana trivialiteter?
Klart det gör! :)
 
Jag tycker nog att "amerikansk stil" brukar vara ganska homogent; svulstigt, stort, stort och stort... Det man däremot kan gilla med det är att ha i princip ett badrum per sovrum, rätt schysst om man slipper städa själv :)
 
Undrar vad det är för båt, bil, etc som ingår i kåken i Skellefteå?
 
Anna_Robban skrev:
Skit snyggt men fy f¨¨¨n för att ha så mkt fönster för nån att glo in i! Jag skulle va hur nojjig som hellst! :)
Här på Lidingö gick jag förbi ett dylikt akvarium med alla stora fönster mot gatan. Bygger man ett akvarium måste fönstrena vara vända mot fri utsikt, typ sjö/hav.
 
zachris skrev:
Kanske är att kapa den här tråden, men eftersom den handlar om coola hus så tycker jag inte att det är så fel. Huset som är till salu på den här länken är nämligen väldigt annorlunda - inredningen är unik i Sverige!

[länk]
Vi diskuterade detta vilt i en annan tråd. Visst är huset helt unikt. :D
http://www.byggahus.se/forum/ovriga-diskussioner/90331-haerligt-hus.html
 
Definitivt inte min smak men ett väldigt annorlunda och orginellt boende ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.