Diversearbetare
· Göteborg
· 9 560 inlägg
Underhållsfritt i Torslanda
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
De lustiga i sammanhanget är att huset bara är 65m2. Man får känslan av det tiodubbla när man tittar på bilderna.
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
De lustiga i sammanhanget är att huset bara är 65m2. Man får känslan av det tiodubbla när man tittar på bilderna.
Men dra mig baklänges på en gammal vagn....dessutom 4.8 miljonisar för detta elände.
Porrfilmsvibbarna är helt klart stora där. Kanske det är Playboychefen Hugh Hefner som äger det?
Vill bara tillägga att jag personligen inte har den minsta aning om hur porrfilmer ser ut......så ingen tror något osedligt!
Porrfilmsvibbarna är helt klart stora där. Kanske det är Playboychefen Hugh Hefner som äger det?
Vill bara tillägga att jag personligen inte har den minsta aning om hur porrfilmer ser ut......så ingen tror något osedligt!
Är det verkligen bara 4-bilsgarage? Jag tror att det är 4 stycken garage, i annonsen står det nämligen:
"Parkering - Fyra garage samt en carport. Garaget närmast huset har en smörjgrop vilket ger fina möjligheter för den bilintresserade".
Vem, vem i hela världen har 4 garage och en carport??? Och en smörjgrop?
/ama
*EDIT* Ja, det är 4 separata garage och tomten är i princip helasfalterad. Den ser helsvart ut på Eniros satellitbilder. Jag hade en kass dag på jobbet, men jag bor åtminstone inte i ett hus med helasfalterad tomt, så lite glad måste jag ju ändå vara...speglarna i alla rummen och taken kommer dock att förfölja mig i mina mardrömmar. SPEGLAR!!!!!
"Parkering - Fyra garage samt en carport. Garaget närmast huset har en smörjgrop vilket ger fina möjligheter för den bilintresserade".
Vem, vem i hela världen har 4 garage och en carport??? Och en smörjgrop?
/ama
*EDIT* Ja, det är 4 separata garage och tomten är i princip helasfalterad. Den ser helsvart ut på Eniros satellitbilder. Jag hade en kass dag på jobbet, men jag bor åtminstone inte i ett hus med helasfalterad tomt, så lite glad måste jag ju ändå vara...speglarna i alla rummen och taken kommer dock att förfölja mig i mina mardrömmar. SPEGLAR!!!!!
Topp-tio Värsta smaken ever!
5.2 racing skrev:
Undrar om vi inte redan nu kan utse smaklösaste huset 2008.
Kanske t.om ända fram till nästa millenieskifte.
Stackars, stackars, stackars hantverkare som har varit tvungna att bygga eländet.
Hur kan man värdera detta till 4.8? Inte en normal människa vill ju ta i ett sånt där hus med tång.
Okej om tomten utan hus är värd 5.5 miljoner. Då skulle jag köpa och sen riva. Det kostar ju några hundratusen att riva.
Jag passar på att säga hej till mäklaren! Jag har nämligen länkat den här tråden till henne.
Snälla mäklare....kan inte du komma in i tråden och meddela när huset blivit sålt? Vad blev slutpriset?
Lyckades du få begärt pris eller mer så ska jag starta ett säljbolag som säljer is till eskimåer,sand till araber och regn till soltrötta svenskar på tältcamping.
Givetvis med dig anställd som stjärnsäljare!
Det vore faktiskt kul att få veta vilket pris det blir till slut.
Knepig sits, dom måste ju hitta 2 st som gillar huset om det ska bli något bra pris. Men det kanske går, det är ju trots allt inte (än) förbjudet att ha annan smak än den stora massan ...
Knepig sits, dom måste ju hitta 2 st som gillar huset om det ska bli något bra pris. Men det kanske går, det är ju trots allt inte (än) förbjudet att ha annan smak än den stora massan ...