Varför inte skriva ut förnamnet. Är det en flshbacksjuka eller bara en missuppfattning om hur GDPR funkar?
 
  • Gilla
Linuslin
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Varför inte skriva ut förnamnet. Är det en flshbacksjuka eller bara en missuppfattning om hur GDPR funkar?
Varken eller. Om jag inte vet med säkerhet hur det ligger till vill jag inte påstå mer än vad som står i mediaartiklarna. De som orkar googla 1 minut kan dra sina egna slutsatser.
 
Låter märkligt. Det underlättar ju inte att få veta om det är han, om du nu är osäker.
 
  • Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
M maria01 skrev:
måste vara väldigt få som vill skylta med att kunna köpa sveriges dyraste hus eller hur`?
Kunde jag köpa en sån kåk utan att behöva fundera på ekonomin i affären kunde jag leva med att det blev allmän känt...
 
Det är ett cool hus. Däremot så måste vi lägga 22,5 Mkr kontant och månadskostnaden blr 440 000 kr inkl amortering. Med bankens säkerhetsmarginal som förutsätter att vi klarar 7% ränta så Blir månadskostnaden 1,1 Mkr. Och eftersom man bara får låna 4,5 gånger årsinkomsten så krävs en årsinkomst för hushållet på 28 333 000 kr. Så vi måste tyvärr avstå denna gång.
 
  • Haha
  • Gilla
Jwc och 6 till
  • Laddar…
sverige dyraste sommarstuga gick ju på 130 miljoner om jag mins rätt
 
S surfarn skrev:
Pål Ross goes Åre. Byggt under värsta ljust och fräscht perioden. Bo som Sveriges bästa fotbollsspelare gjort..

[länk]
Fint läge. Huset är helt fantastiskt eftersom det ser precis ut som ett CAD-program hus. Länge har olika program riktade till arkitekter haft en viss typ av extremt dåliga hus på splash screen. Dessa byggnader har en väldigt specifik blandning av material och form som är träffsäkert *fel*. På arkitekturskolor kan man stöta på elever i de tidiga årskurserna som hanterar dessa program bättre än formgivning och arkitektur. Deras projekt har ofta den här estetiken.

Jag är fascinerad av fenomenet. Det är en estetik som finns i billiga restauranger, butiker och köpcentrum. Som dyker upp när östeuropeér gör datormodeller av drömhus. Men var kommer den ifrån och varför dyker den upp?
 
  • Gilla
rmr och 2 till
  • Laddar…
S surfarn skrev:
Bo som Sveriges bästa fotbollsspelare gjort.
Och för oss som har obefintlig koll på såväl Åres fastighetsmarknad som fotboll, vem är det?
 
richardtenggren
Är det inte killen i Volvoreklamen? Trodde han spelade handboll!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
30 är lite saftigt även för herr Z’s hus ;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Är det inte killen i Volvoreklamen? Trodde han spelade handboll!
Lassgård
 
konstigt att det fanns pantbrev på ca 1 mille? Om man är Zlatan borde man betalt detta kontant? Och "Huset säljes möblerat och utrustat med reservation för personliga saker såsom matbordet med tillhörande bänk samt samt liggfåtölj och stubbe." Blev inte mycket möbler kvar då! :) Ganska spartanskt möblerat.
Och Pål Ross vad är det med honom som får miljonärerna att beställa hans hus? datanimerat och helt själlöst!
 
M manner skrev:
konstigt att det fanns pantbrev på ca 1 mille? Om man är Zlatan borde man betalt detta kontant? Och "Huset säljes möblerat och utrustat med reservation för personliga saker såsom matbordet med tillhörande bänk samt samt liggfåtölj och stubbe." Blev inte mycket möbler kvar då! :) Ganska spartanskt möblerat.
Och Pål Ross vad är det med honom som får miljonärerna att beställa hans hus? datanimerat och helt själlöst!
Dom som har mest pengar är ju dom som har mest lån
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.