1 206 795 läst · 5 432 svar
1207k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag har mindre fönster men föredrar öppna vyer framför grannhus eller vägg av träd att titta på varje dag i veckan. Hade det varit havet så hade man ju varit tvungen till att äga en cigarr och de är inte gratis. Så tur man har grön vyKnockOnWood skrev:
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 775 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 775 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 794 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 915 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Prisbelönt arkitektur av Tomas Sandell i Saltsjöbaden. Vad tycks?
https://www.maklarhuset.se/bostad/sverige/stockholm/saltsjo-boo/tradgardsvagen/324449
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
När jag var litet barn bodde vi ågra somrar i en liten stuga i Torslanda på Hisingen.Johan Gunverth skrev:
Som jag skrev tidigare gick jag i simskola där, och vi hade en liten båt (passbåt med 20 hästars motor).
Vi hade varken jacuzzi eller pool, utan badade i havet när det var badväder.
Nu har vi, min fru och jag och svägerskan och svågern och alla barnen och barnbarnen en stuga vid en strand i Halland. Där går utmärkt att bada, fastän vi varken har jacuzzi eller pool.
Börjar inte vi svenskar bli lite för bortskämda?
Håller med! Ser ut att passa fint på tomten genom bl à kulör på fasad och tak.Z ZipLock skrev:
Älskar crazy grejer som 11 m takhöjd! Skulle vilja uppleva rymden det måste ge.
Både intressant arkitektur och en användbar planlösning - riktigt trevligt hus! Jag har dock lite svårt för de två balkongerna som inte alls passar på huset. Varken proportionerna i förhållande till huset eller materialval känns riktigt bra. Gillar dock takhöjden och ljuset i köket!Marlen Eskilsson skrev:
/Krille
Medlem
· Blekinge
· 275 inlägg