Jonatan79 skrev:
Sopnedkast i köket? Praktiskt om man har en sopsug direkt till kommunens anläggning kanske...
Växte upp med sopnedkast i köket, dock på ett snyggare och bättre ställe än där, men det är ju otroligt praktiskt, så vad är det för dåligt med det om man nu har det?
 
Dåligt? Nej, smart men fult som stryk i detta fall.
 
Jonatan79 skrev:
Sopnedkast i köket? [länk]
Det är inte ett tvätt nedkast, i och för sig en konstig placering, eftersom tvättstugan ligger rakt under??
 
Kanske en blindgångare? ;) Bara för att snillen ska spekulera...
 
B
Finns en tråd på flashback med hemnetobjekt sålda av personer med invandrarbakgrund, många i denna stil där :D
 
Krilleman
bäckåbölja skrev:
"Ska vi ha den här eller den här tapeten?"
"Äh, vi kör väl på båda?"

[länk]
Ja dom var inte rädda för att "tänka utanför lådan".
 
Äntligen någon med fantasi! Haha, eller what have you been smoking dudes?!
 
krilleman_215 skrev:
Ja dom var inte rädda för att "tänka utanför lådan".
Vadå? Det ser ju riktigt snyggt ut i flera rum. Skulle nog byta tapet i köket och vardagsrummet däremot. Eventuellt biten över sängen också.
 
Krilleman
Skulle jag ha det huset till försäljning så skulle jag tona ner färgerna med mera subtila tapeter som flera ser som "åt neutrala hållet" för att det ska passa flera köpare. Jag tror att köpare gillar att kunna flytta in direkt utan att tackla ytskikt på en gång.

Alla är vi ju olika, men jag gissar att detta är lite för mycket för mångas smak.
 
  • Gilla
Henri
  • Laddar…
lnu skrev:
Mark Levengoods omtalade arv till salu:

[länk]
Skiter i poolen och tennisbanan, men resten är perfekt. Tyckte först sovrummen såg små ut - tills jag såg att det är 1650 kvm boa. Perfekt naturtomt med klippor också...
 
Anna_H skrev:
Skiter i poolen och tennisbanan, men resten är perfekt. Tyckte först sovrummen såg små ut - tills jag såg att det är 1650 kvm boa. Perfekt naturtomt med klippor också...
Köp! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.