129 196 läst · 202 svar
129k läst
202 svar
Byta hela taket till integrerade solpaneler
Var ser du reklam i det inlägget? Inget varumärke överhuvudtaget. Endast redovisad fakta. Jobbigt att den kommer fram i ljuset?wogge skrev:
Däremot kan ett annat varumärke nämnas hur mycket som helst här utan någon som helst åtgärd. Läsare måste få veta att det finns andra lösningar, kanske till och med bättre, än den som får väldigt mycket utrymme här.
Redigerat:
Hallå i tråden!Snigla skrev:
Vi är supernöjda!
Om 5 dar har vi haft taket producerande i exakt 1 år.
Vi klev precis över 16.000Kwh
Av dessa tror jag om det stämmer, att vi sålt 11.800Kwh till elnätet.
Har inte räknat på vad det innebär i ”inkomst” av taket.
Men somsagt, allt funkar toppen och inga problem alls med varken paneler eller företaget.
finns alltid bättre grejor o billigare etc.M MatteGbg skrev:Var ser du reklam i det inlägget? Inget varumärke överhuvudtaget. Endast redovisad fakta. Jobbigt att den kommer fram i ljuset?
Däremot kan ett annat varumärke nämnas hur mycket som helst här utan någon som helst åtgärd. Läsare måste få veta att det finns andra lösningar, kanske till och med bättre, än den som får väldigt mycket utrymme här.
Men nu handlar denna tråd främst om Sunroof paneler som är integrerade.
Stämmer det att den beräknade produktionen var ca 18000 årligen?F fimpan skrev:Hallå i tråden!
Vi är supernöjda!
Om 5 dar har vi haft taket producerande i exakt 1 år.
Vi klev precis över 16.000Kwh
Av dessa tror jag om det stämmer, att vi sålt 11.800Kwh till elnätet.
Har inte räknat på vad det innebär i ”inkomst” av taket.
Men somsagt, allt funkar toppen och inga problem alls med varken paneler eller företaget.
Det var en siffra jag såg i ett tidigt inlägg.