Tack för skärmdumparna. Nu förstår jag hur ni menar. Felet dyker alltså ibland upp under Senaste, Bevakningar, Deltagit, Mest läst...

Jag har svårt att reproducera felet själv (lyckas bara om jag öppnar menyn och sedan stänger den igen när jag befinner mig under Senaste) men vi har haft detta problem tidigare och även fixat det (åtminstone delvis). Är ni säkra på att ni har den senast versionen av appen?
 
Har hänt för mig ofta när jag skrivit ett svar i en tråd. När jag skall skicka är själva skicka knappen bara synlig nån millimeter och kräver väldig precision så man inte trycker på typ deltagit istället. iPhone 5 med iOS 8.x har inte hänt ännu i iOS 9 vad jag kommit på.
 
Det du beskriver är en annan bugg som fixats tidigare i år. Säg till om den dyker upp igen.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Jag kör med 2.7 (3 sept), iPhone 6 iOS 9.1.
Kanske en timme efter att jag hade postat bilden hände det, kommer inte ihåg vad jag hade gjort precis innan.
 
BH app 2.7 iphone 5 IOS 9.1
 
Fortfarande problem med appen iOS 9. Går inte att komma åt pilarna, gummibands effekten..😕

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu hoppar den ur desktopläget i appen igen...
 
Blev helt plötsligt alldeles vitt nere. Fick stänga appen helt.

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu ligger en reklam/annons under pilarna, vilket verkar säkra att man alltid når pilarna för nästa sida (fliken senaste), är det tänkt så? Fungerar för mig
 
Jumos skrev:
Nu hoppar den ur desktopläget i appen igen...
Jag lyckas inte reproducera felet, är det fortfarande så? Någon annan som får samma fel?
 
dyckert06 skrev:
Nu ligger en reklam/annons under pilarna, vilket verkar säkra att man alltid når pilarna för nästa sida (fliken senaste), är det tänkt så? Fungerar för mig
Annons syns när man inte varit aktiv på ett tag. Det kan vara det du råkat ut för. Syns samma annons nu?
 
j.f.s
Usch vad less jag är på den här appen. Kör iPhone och här är några fel som irriterar mig:

Klicka på senaste, läs en tråd och backa tillbaka. Inte hamnar man i listan över ämnen där man var som man skulle kunna vänta sig utan man skickas tillbaka till början igen. Förvisso på samma sida men om man läser sista ämnet på sidan så måste man scrolla ner igen.

På startsidan blinkar laddnigsanimationen flera gånger.

Markören försvinner ibland teckenfältet och då kan man inte hoppa till början av texten för att redigera den.

Växlar man ur appen och tillbaka så hamnar man överst på sidan, återigen ett fel som kommer ibland.

Vet ni vad, inget av dessa problem finns i Tapatalk...
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Hej inga annonser längst ned nu för mig, problem att inte nå pilar för bläddra finns kvar
 
Fortfarande samma fel. Hemskt skumt, men det kanske är min telefon som jäklas :p
 
Screenshot_2015-12-01-08-49-24.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Screenshot_2015-12-01-08-48-59.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hej
Vad har ni hittat på nu?
Både mobilversionen(har testat Chrome och Firefox) och Androidappen är helskumma.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.