168 686 läst · 1 361 svar
169k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Tack för skärmdumparna. Nu förstår jag hur ni menar. Felet dyker alltså ibland upp under Senaste, Bevakningar, Deltagit, Mest läst...
Jag har svårt att reproducera felet själv (lyckas bara om jag öppnar menyn och sedan stänger den igen när jag befinner mig under Senaste) men vi har haft detta problem tidigare och även fixat det (åtminstone delvis). Är ni säkra på att ni har den senast versionen av appen?
Jag har svårt att reproducera felet själv (lyckas bara om jag öppnar menyn och sedan stänger den igen när jag befinner mig under Senaste) men vi har haft detta problem tidigare och även fixat det (åtminstone delvis). Är ni säkra på att ni har den senast versionen av appen?
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Har hänt för mig ofta när jag skrivit ett svar i en tråd. När jag skall skicka är själva skicka knappen bara synlig nån millimeter och kräver väldig precision så man inte trycker på typ deltagit istället. iPhone 5 med iOS 8.x har inte hänt ännu i iOS 9 vad jag kommit på.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Det du beskriver är en annan bugg som fixats tidigare i år. Säg till om den dyker upp igen.
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Usch vad less jag är på den här appen. Kör iPhone och här är några fel som irriterar mig:
Klicka på senaste, läs en tråd och backa tillbaka. Inte hamnar man i listan över ämnen där man var som man skulle kunna vänta sig utan man skickas tillbaka till början igen. Förvisso på samma sida men om man läser sista ämnet på sidan så måste man scrolla ner igen.
På startsidan blinkar laddnigsanimationen flera gånger.
Markören försvinner ibland teckenfältet och då kan man inte hoppa till början av texten för att redigera den.
Växlar man ur appen och tillbaka så hamnar man överst på sidan, återigen ett fel som kommer ibland.
Vet ni vad, inget av dessa problem finns i Tapatalk...
Klicka på senaste, läs en tråd och backa tillbaka. Inte hamnar man i listan över ämnen där man var som man skulle kunna vänta sig utan man skickas tillbaka till början igen. Förvisso på samma sida men om man läser sista ämnet på sidan så måste man scrolla ner igen.
På startsidan blinkar laddnigsanimationen flera gånger.
Markören försvinner ibland teckenfältet och då kan man inte hoppa till början av texten för att redigera den.
Växlar man ur appen och tillbaka så hamnar man överst på sidan, återigen ett fel som kommer ibland.
Vet ni vad, inget av dessa problem finns i Tapatalk...