Hjälp! Jag är i Apple-appen och försöker se sidan/forumet i desktopläget. Snurr snurr så går den över i desktopläge, en mikrosekund senare hoppar den tillbaka i det andra läget (vad det nu kan heta). Jag har provat logga ut - hjälpte inte, och provat radera appen och hämta hem den igen - hjälpte inte heller. Mycket irriterande :(
 
Tack för felrapporten. Vi kollar vad som blivit fel och åtgärdar.
 
FredrikR skrev:
Samtidigt som du släpper bomben om vad de hemliga lådorna innehöll..? :rolleyes:
Om dom släpper tapatalk stöd igen ska jag berätta vad den gömda saken är 😁
 
  • Gilla
j.f.s
  • Laddar…
Nu är detta lite OT, men hur använder man Tapatalk till andra forum? Finns det olika versioner av Tapatalk? Den var väldigt smidig en gång i tiden, men sedan kom det ut nya versioner som jag faktiskt inte kunde lista ut hur man använde...så den blev avinstallerad. Försöker förtvivlat bli av med allt spam i maillådan också...

BH-appen tycker jag fungerar ypperligt numera (ev med kravet på en "modern" telefon). En extra app tar inte så mycket plats.

Det enda jag saknar i Bh-appen är att kunna dela ett inlägg till Pocket.
 
Nyaste versionerna av tapatalk fungerar ungefär som den gamla. Även om den senaste bh-appen funkar bra, tycker jag fortfarande att det är synd att tapatalk-stödet togs bort. Sen tycker jag fortfarande att det är lite märkligt att av alla dom forum som jag är medlem på, är det bara bh som har tagit bort tapatalkstödet......
 
Jag måste ha missat nåt för senare versioner av tapatalk ut såg och fungerade fundamentalt annorlunda. Nåja, det är historia. Annars håller jag med om att det är synd att det inte går att använda en gemensam app för alla forum.
 
Jag skulle i appen verkligen vilja kunna swipea fram och bak, med meningen just framåt och bakåt. Man förväntar sig nästan att kunna det!
 
Jumos skrev:
Hjälp! Jag är i Apple-appen och försöker se sidan/forumet i desktopläget. Snurr snurr så går den över i desktopläge, en mikrosekund senare hoppar den tillbaka i det andra läget (vad det nu kan heta). Jag har provat logga ut - hjälpte inte, och provat radera appen och hämta hem den igen - hjälpte inte heller. Mycket irriterande :(
Detta är fixat. Nu går det att byta till vanliga sajten i appen och byta tillbaka.
 
Perfekt, funkar fint! Tackar (y)
 
Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
dyckert06 skrev:
Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
Samma här, tyvärr.
Det fungerar lite nu och då.
 
dyckert06 skrev:
Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
Hur menar ni. Kommer ni inte åt sidnavigeringen där nere inne i forumtrådarna i iOS-appen? Ser ni inte snabbsvarsrutan under sidnavigeringen? Eller menar ni Senaste eller Bavakningar? Är ni inloggade?
 
Ungefär så här mycket ser man ibland av navigeringspilarna, har för mig att det blir både i senaste och i bevakningar:
(just nu inträffar inte felet men jag "simulerar" felet så du kan se hur vi menar)

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har samma problem väldigt ofta. Iphone 4s, senaste OS.
 
Så här ser det ut och verkar bara komma när man slipper reklamen..

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.