168 711 läst · 1 361 svar
169k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Hjälp! Jag är i Apple-appen och försöker se sidan/forumet i desktopläget. Snurr snurr så går den över i desktopläge, en mikrosekund senare hoppar den tillbaka i det andra läget (vad det nu kan heta). Jag har provat logga ut - hjälpte inte, och provat radera appen och hämta hem den igen - hjälpte inte heller. Mycket irriterande
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Tack för felrapporten. Vi kollar vad som blivit fel och åtgärdar.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 544 inlägg
Nu är detta lite OT, men hur använder man Tapatalk till andra forum? Finns det olika versioner av Tapatalk? Den var väldigt smidig en gång i tiden, men sedan kom det ut nya versioner som jag faktiskt inte kunde lista ut hur man använde...så den blev avinstallerad. Försöker förtvivlat bli av med allt spam i maillådan också...
BH-appen tycker jag fungerar ypperligt numera (ev med kravet på en "modern" telefon). En extra app tar inte så mycket plats.
Det enda jag saknar i Bh-appen är att kunna dela ett inlägg till Pocket.
BH-appen tycker jag fungerar ypperligt numera (ev med kravet på en "modern" telefon). En extra app tar inte så mycket plats.
Det enda jag saknar i Bh-appen är att kunna dela ett inlägg till Pocket.
Nyaste versionerna av tapatalk fungerar ungefär som den gamla. Även om den senaste bh-appen funkar bra, tycker jag fortfarande att det är synd att tapatalk-stödet togs bort. Sen tycker jag fortfarande att det är lite märkligt att av alla dom forum som jag är medlem på, är det bara bh som har tagit bort tapatalkstödet......
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 544 inlägg
Jag måste ha missat nåt för senare versioner av tapatalk ut såg och fungerade fundamentalt annorlunda. Nåja, det är historia. Annars håller jag med om att det är synd att det inte går att använda en gemensam app för alla forum.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Detta är fixat. Nu går det att byta till vanliga sajten i appen och byta tillbaka.Jumos skrev:Hjälp! Jag är i Apple-appen och försöker se sidan/forumet i desktopläget. Snurr snurr så går den över i desktopläge, en mikrosekund senare hoppar den tillbaka i det andra läget (vad det nu kan heta). Jag har provat logga ut - hjälpte inte, och provat radera appen och hämta hem den igen - hjälpte inte heller. Mycket irriterande
Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
Samma här, tyvärr.dyckert06 skrev:Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
Det fungerar lite nu och då.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Hur menar ni. Kommer ni inte åt sidnavigeringen där nere inne i forumtrådarna i iOS-appen? Ser ni inte snabbsvarsrutan under sidnavigeringen? Eller menar ni Senaste eller Bavakningar? Är ni inloggade?dyckert06 skrev:Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå