Per Eskilsson skrev:
Kommer du ihåg vad du klickar på när android appen kraschar?
Ok - jag lägger in appen igen och hör av mig när det händer igen.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Appen låste sig här också för någon dag sen...
Telefonen hade internetanslutning men i appen stod det bara 'laddar' och vit (tom) sida.

Valde att 'framtvinga avslutning' (inställningar/appar) och startade om den och då fungerade allt som vanligt igen.
 
FredrikR skrev:
Appen låste sig här också för någon dag sen...
Telefonen hade internetanslutning men i appen stod det bara 'laddar' och vit (tom) sida.

Valde att 'framtvinga avslutning' (inställningar/appar) och startade om den och då fungerade allt som vanligt igen.
Det fenomenet har jag haft länge. Både på förra telefonen iPhone 5 och den nya iPhone 6. Jag bytte i våras. Man lär sig leva med det...
 
Ahh.nått nytt påhitt. Går inte bort i appen

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Allt har blivit vitt nu istället oavsett vad man har för tema inställt i appen.
 
Ja, något har blivit fel. Det är inte meningen att meddelandet ska synas i appen. Jag har bett Aaron ta bort den i appen men hans åtgärd kommer inte slå igenom föörän i natt.
 
Har ni funderat på en uppställning med virtuell testserver? Så slipper ni de värsta buggarna ..
 
  • Gilla
vilpi och 2 till
  • Laddar…
Fortfarande kvar...
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag har märkt det. Jag har bett Aaron ta bort rutan men han har inte gjort det än.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Ni har säkert fått rapport men appen är störig, ploppar upp ngn ruta varje gång en sida laddas in
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Per Eskilsson skrev:
Jag har märkt det. Jag har bett Aaron ta bort rutan men han har inte gjort det än.
Ja som det är nu så går det ju inte att använda appen... Hoppas den försvinner snart.
 
Trycker man bort den några ggr. Så försvinner den tills du öppnar appen igen.
 
ullberg
Per Eskilsson skrev:
Ja, något har blivit fel. Det är inte meningen att meddelandet ska synas i appen. Jag har bett Aaron ta bort den i appen men hans åtgärd kommer inte slå igenom föörän i natt.

elpaco skrev:
Har ni funderat på en uppställning med virtuell testserver? Så slipper ni de värsta buggarna ..
Det finns ju ett uppenbart annat sätt att lösa detta, genom att återaktivera tapatalk-stödet, då får man en app som faktiskt funkar och där en långt större användar- och utvecklarskara ser till att det funkar...

Var ju bara det där med att Tapptalk leder till minskad kontroll över annonsintäkt... förlåt - "minskad kontroll över säkerheten" var det visst.

Jag sitter redo att åter bli en aktiv BH-användare, avsaknad av Tapatalk-stöd är tveklöst det största hindret som står mellan mig och ett aktivt medlemsskap.

/U
 
Sedan någon gång i eftermiddags så tror jag att det buggiga "Lägg till på hemskärmen"-meddelandet äntligen är borta. Ber om ursäkt för strulet. Tack för felrapporterna och säg gärna till om felet kommer tillbaka.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Är just nu på semester utomlands och med långsamt internet. Iphone appen är extremt irriterande med segt internet.

Finns det ingen cache-funktion i appen? Varje gång man klickar 'back' verkar den ladda om hela ämneslistan - seeegt.

Samma sak med annonser. Samma annons verkar laddas hem från servern varje gång man navigerar till en ny tråd.
 
  • Gilla
_kiM__
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.