Vad är det för knäpp flytande reklam som ligger längst ner på skärmen och följer med när man scrollar? Den döljer ju en massa av den användbara skärmytan (särskilt när man har tangentbordet uppe) och hoppar en massa upp och ner när man scrollar. Sjukt irriterande. Fasta reklamplatser mellan inläggen tycker jag är ok, men detta var ingen bra idé...
Screenshot_2016-01-18-18-53-26.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
jonne72 skrev:
Vad är det för knäpp flytande reklam som ligger längst ner på skärmen och följer med när man scrollar? Den döljer ju en massa av den användbara skärmytan (särskilt när man har tangentbordet uppe) och hoppar en massa upp och ner när man scrollar. Sjukt irriterande. Fasta reklamplatser mellan inläggen tycker jag är ok, men detta var ingen bra idé...
Tack för feedback! Denna annons kommer tas bort inatt. Aktiva användare premieras med färre/inga annonser så se till att vara inloggad för en bättre upplevelse.
 
Skulle vilja ha mina 2-3 favoritforum snabbt tillgängliga från 'hemskärmen' på appen, inte via 3-4 klick. Går det att lösa redan nu, dvs skit bakom spakarna, eller är detta en feature request?
 
Tack själv för snabb respons och för att ni lyssnar. Jag är inloggad för det mesta men inte särskilt aktiv, så jag kan ta mitt straff. Tycker som sagt den fasta reklamen funkar rätt ok, men den här nya var verkligen inge vidare...
 
Kilensnickare skrev:
Skulle vilja ha mina 2-3 favoritforum snabbt tillgängliga från 'hemskärmen' på appen, inte via 3-4 klick. Går det att lösa redan nu, dvs skit bakom spakarna, eller är detta en feature request?
Det är tyvärr en feature request. Lägger till den på önskelistan. Det enda jag kan komma på så här på rak arm är att man skulle kunna försöka visa upp favoritmarkerade/bevakade forum under Bevakningar i appen. Ska försöka undersöka hur enkelt detta är att göra.
 
Hemmakatten
Har försökt med appen några gånger men gett upp. Nu går jag in på byggahus.se både från plattan och mobilen.
 
B
Varför är det fortfarande så att appen (Android i mitt fall) inte tar hänsyn till min inställning för notifikationer på bevaka trådar? Jag har ställt in att ingen e-post ska komma, lik f**b****t så blir det "omedalbart" om jag stjärnmärker en tråd i appen.
Lyckligtvis så spammarkeras de och jag märker inte av alla mail, men några slinker igenom och jag stör mig på detta designfel.

Har skrivit om det tidigare men är ännu inte åtgärdat...
 
Verkar vara lika i iOS appen. Däremot får man inga mail för trådar man är aktiv i, bara för trådar man följer...
 
breakman skrev:
Varför är det fortfarande så att appen (Android i mitt fall) inte tar hänsyn till min inställning för notifikationer på bevaka trådar? Jag har ställt in att ingen e-post ska komma, lik f**b****t så blir det "omedalbart" om jag stjärnmärker en tråd i appen.
Lyckligtvis så spammarkeras de och jag märker inte av alla mail, men några slinker igenom och jag stör mig på detta designfel.

Har skrivit om det tidigare men är ännu inte åtgärdat...
Det är tydligen tekniskt komplicerat att lösa detta. Tror det har att göra med att systemet inte vet vilken din defaultinställning är och att det är svårt att ta reda på det. Att de flesta har "omedelbart" som standardinställning gör att de flesta inte berörs.
 
Hemmakatten skrev:
Har försökt med appen några gånger men gett upp. Nu går jag in på byggahus.se både från plattan och mobilen.
Vad är det som inte funkar?

Hemmakatten skrev:
Försökte ladda ner byggahus-appen (Android) från Play butik. Efter nedladdningen fick jag meddelandet: Byggahus gick tyvärr inte att öppna.
Kan du fortfarande inte öppna android appen efter nedladdning? Någon annan som får samma fel?
 
Hemmakatten
Gjorde ett försök till idag. Laddade först ner appen till surfplattan och fick samma fel som tidgare, dvs appen gick inte att öppna. Tryckte på rapportera (till Google) men ångrade mig och backade ur och då helt plötsligt kunde jag öppna appen! Mycket märkligt. Tittade runt lite, några minuter bara och allt verkar hittills fungera bra.

Laddade ned appen till mobilen och den verkar fungera där också. Får se vad jag tycker efter någon veckas användande.
 
Schysst att det gick. Det var goda nyheter. Nu håller jag tummarna.
 
Varför får jag typ 5 annonser på en sida i en forumtråd? Tråden hoppar och det blir svårt att läsa. Android, HTC M9.
 
Användare som inte varit aktiva på ett tag (inte postat senaste 7 dagarna) får se annonser i mobilen.
 
Ok, jag är inne varje dag men skriver inte alltid. Problemet är inte annonserna utan att det hoppar runt så fasligt.
 
  • Gilla
vilpi
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.