Samma problem med IPhone 5 och senaste iOS
 
hsd skrev:
Det är ju en utmärkt funktion, de aktiva premieras (y)

jag vet det är så men dagstidningarnas reklam är betydligt värre då de vrålar ut budskapet från högtalarna så man trillar ur stolen :thumbdown:
Ja det ökar säkert antalet inlägg, frågan är väl bara om alla inlägg är bra? 😂 Läser inga tidningar då jag anser att de alla far med såna jävla rubriker för att dra klick. För mig blir det för mycket vargen kommer...
 
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fullt uppdaterad ios 9.2.1. Iphone 6. Inga problem.
 
elpaco skrev:
[bild]
Fullt uppdaterad ios 9.2.1. Iphone 6. Inga problem.
Men det kommer och går. Har inte problem nu. Men bara ibland tyvärr, skall försöka undersöka när det uppstår.
 
Problemet med att den nedre navigeringen ibland lägger sig över pagineringen dyker av oförklarlig anledning upp då och då under Senaste, Bevakningar och Deltagit. Vi försöker hitta en lösning på problemet. Tack för påminnelsen!
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
På em/kvällen så kraschar appen hela tiden, både i padda o telefon, fler med problem ?
 
För mig kraschar den också. iPhone 6s iOS 9.21
 
Samma här IPhone 5 iOS 9.2.1. Kör web versionen ett tag nu.
 
Samma fel här. Kör iOS 9.2. Jag tror jag vet vad det kan bero på och har meddelat Aaron men jag kan inte fixa förrän imorgon bitti. Tack för felrapporten.
 
Vill bara meddela att vi fixade detta i morse. Hör av er igen om det inte funkar.
 
kommer att fixa paginering-margin bug nästa gång vi publicera (kanske i natt)

kraschen fixades igår
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
dyckert06 skrev:
Hej jag har problem med att komma åt navigeringspilar längst ned på sidan, iphone 5 senaste iOS använder iOS App. Tvingas i 50% av sidorna tillta telefon till landscape läge. När man scrollat längst ned i porträtt läge, är de gummibands effekt, sidan stannar inte, varför pilarna för nästa sida i en tråd inte går att nå
fgo skrev:
Samma här, tyvärr.
Det fungerar lite nu och då.
Demmpa skrev:
Ungefär så här mycket ser man ibland av navigeringspilarna, har för mig att det blir både i senaste och i bevakningar:
(just nu inträffar inte felet men jag "simulerar" felet så du kan se hur vi menar)
jackt skrev:
Har samma problem väldigt ofta. Iphone 4s, senaste OS.
Stringfellow Hawke skrev:
Knapparna för att byta sida döljs nästan helt av menyn på min iPhone 6s.
Mattias_Jo1 skrev:
Men det kommer och går. Har inte problem nu. Men bara ibland tyvärr, skall försöka undersöka när det uppstår.
Äntligen har vi fixat buggen som gjorde att navigationspilarna inte gick att klicka på längst ner på sidan i iphoneappen.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1 och 1 till
  • Laddar…
Kanske ett känt problem? navigationspilarna försvinner ibland, både i inlägg och i sökresultat. Android 4.3.
 
När man är i ett forum, säg på sidan 3 bland inläggen och går in i ett inlägg och sen backar ut, då hamnar man högst upp på sidan 1... Tar ett tag att leta sig tillbaka till där man var...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.