Ja, den såldes på fem minuter
 
En till:)
Pelarborrmaskin från AB Arbogamaskiner placerad i en verkstadsmiljö, prissatt till 2000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Härryda2015 och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
En till:)
[bild]
Han blev nog nerringd :rofl:
Pelarborrmaskin i ett verkstadsutrymme med verktyg och kablar på väggen i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
V vectrex skrev:
Han blev nog nerringd :rofl:
[bild]
Man kan ju undra hur man lyckas ändra priset i både text och rubrik utan att få ett "nytt datum" på när annonsen las in. Tittade på annonsen igår och då var priset 2000:- eller högstbjudande och idag är det 5000:- eller högstbjudande men samma tid och datum på annons...... Eller har jag missat något angående hur Blocket fungerar???
 
Jag fick meddelande-svar att man fick lämna bud och att det var högre än de angivna 2k men inget om hur högt det var, så då skippade jag..
 
Vertikalt uppställd bandsåg i ett verkstadsutrymme, använd för metallarbete med delar av beskrivningen synlig i annonstexten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Denna såg har legat ute tidigare:
https://www.blocket.se/alvsborg/Justersag_MAGIC_Klyvsag_Kapsag_Sag_77823013.htm?aw=1
Stor grå italiensk justersåg i ett verkstadsrum med hyllor och rengöringsprodukter i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tror priset förra gången var 25000kr för att efter några veckor sänkas till 20000kr. Minns att jag tyckte det var väldigt högt då.
Verkar vara en riktigt bra italiensk såg, väldigt stor och rejäl och det ingår 15! extra sågklingor. Tar 400mm klinga. Priset nu är väl mer rimligt, men finns säkert prutmån.
 
Verkstadsinredning med en grönmålad snickerimaskin på en pall i en verkstad.
 
  • Äldre Elmo Horizontalbansäge-maskin i ett lager, till salu i Kristianstad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En liggande bandsåg på 15kW -- vad kan gå fel?!
 
Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Den här rackaren ligger på Auctionet nu. Hade det inte varit 3-fas hade jag hållit väldigt tyst om detta.
[länk]

[bild]
Fast lagom kul att det i annonsen står att det är oklart om den fungerar :thinking:
 
Generellt sett tycker jag att det blir för dyra priser på dessa aktioner.
 
Krilleman
Är inte det ett generellt syndrom på många auktioner?!

Ibland kan man ju köpa nytt med garanti för billigare pengar.
 
  • Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.