696 199 läst · 3 789 svar
696k läst
3,8k svar
blocket tips
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
Jag har redan pm-budat 4 muffins och 3 pepparkakor för den..+att han får lasta på den själv på mitt släp.. ; )Ola C skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
"Tanken var att jag skulle gå igenom och renovera denna skönhet men hann tyvärr inte längre än att jag fick bort all ytrost på bordet.Frustrator skrev:
Enligt förra ägaren funkade sågen när den ställdes ute i ett år under presenning.
Har tyvärr ingen 3-fas uttag hemma än att prova den så jag kan inte garantera funktion men allt går såklart att fixa. Är en del (yt)rost men det verkar inte vara alltför svårt att snygga till den.
Inget sågblad är med men annars verkar den komplett.
Fynda och snygga till!
Finns att se och hämtas i Åtvidaberg
5000:- pok"
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
Postade den mest för att det verkade bli lite sug efter liknande sågar efter att vectrex visat sina tjusiga renovering. Som vanligt med beg.maskiner bör man nog åka dit och kolla själv för att se om det är något att ha.
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
Nu har jag ju tyvärr inte plats för någon mer såg (enl Olas verkstads-skiss) men tror en frekvensomriktare är lättare att ta med sig ut för att testa isåfall.Lime113 skrev:
Annars har ju duab lite trefas-elverk.. 6papp.. https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=3598#description
Redigerat:
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 377 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 377 inlägg
Ja det gör du, men å andra sidan är vi som bor i mellansverige utan baxarsekt
Verktygstokig
· Halland
· 7 552 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 149 inlägg
Jag har hört att någon grävt en grop genom norrlandsåsen, man kanske kan köra genom den?