@:vectrex

Rikt och planhyvel till salu i verkstadsutrymme, prislapp 4500 kr synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Hade jag vart hemma hade jag varit sugen själv..
 
Frustrator Frustrator skrev:
@:vectrex

[bild]


Hade jag vart hemma hade jag varit sugen själv..
Hittar den inte? Såld redan antar jag.
 
Inte heller blocket men jag hittade idag några maskiner på en loppis där jag bor. En Kity 609 justersåg/fräskombi, Kity 638 kombihyvel och okänd spånsug med dubbla påsar för 5000kr. Känns som ett riktigt bra pris.
 
B badtastex skrev:
Inte heller blocket men jag hittade idag några maskiner på en loppis där jag bor. En Kity 609 justersåg/fräskombi, Kity 638 kombihyvel och okänd spånsug med dubbla påsar för 5000kr. Känns som ett riktigt bra pris.
Och var bor du? Känns inte som det är så lätt för oss övriga att göra ett klipp annars .. :crysmile:
 
Man kan ju alltid skicka mig ett pm om man är intresserad men jag bor en bit utanför Linköping. Har för mig att det framgår av min profil men den informationen kanske inte visas i senaste versionen av forumet...
 
Altendorf TKR 45 justersåg i verkstadsmiljö med priset 7500 kr och försäljningsinformation affischerad på skärmen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Altendorf tkr 45 justersåg. Har ingen riktig koll om det är bra pris men kändes som så. Någon här har säkert koll på prisläget. 7500:- begärt.
http://www.blocket.se/vi/76159174.htm
 
Ser ut att vara ett av de bättre fynden i denna tråd!
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
Ser ut att vara ett av de bättre fynden i denna tråd!
Ja den ser prisvärd ut, om du klurar på hur många som behövs för att bära ner den så börjar jag ragga starka grannar:p
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
  • Röd och svart industrifräs från Köpings Mekaniska Verk i en verkstadsmiljö, till salu för 500 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Bra maskiner till bra pris.

Arboga bänkborrmaskin i arbetsmiljö till salu för 1200 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Arboga pelarborrmaskin i en verkstad, annonserad till salu för 3000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Skön retrosvarv med mycket karma till ringa pengar.
 
  • Äldre träsvärv med tillbehör, verktyg, och träspån på arbetsbänken mot en gul vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ola C Ola C skrev:
Lennartsfors träsvarv, hyveln ser ut som en emcorex b20. 2500 för båda + en halvskabbig bandsåg är ett klipp.
Inte helt oväntat att annonsen är borta nu nästan fyra timmar senare. Jag som av oklar anledning satt och googlade efter just en sådan svarv i går kväll.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.