47 273 läst · 241 svar
47k läst
241 svar
Blir rik på ersättning från flygbolag…..
Det måste vara kopplade biljetter när man ska någonstans annars så måste man ränna rundor och checka in väskor igen, så roliga är inte flygplatser, jag och ett par kompisar gjorde ett par resor till Filippinerna för en del år sedan och vi blev ombokade via London på vägen hem men lyckligtvis så slapp vi byta flygplats men från det att vi lyfte från Manilla tills dess att vi landade i London så hade det ändrats vilket flygbolag vi skulle tillbaka till CPH med och det blev ett jäkla stressande för att inte missa det planet då vi skulle till en helt annan del av flygplatsen och fick åka buss mellan.P pmd skrev:Om det är Bangkok du brukar flyga till (nu gissar jag lite) och du utgår från Köpenhamn så blir det byte i London. Inte bara byte av flyg utan även byte av flygplats.
BA är inte det bästa bolaget för alla destinationer.
Det går kanska att pussla ihop något så att man flyger med ett annat bolag från Köpenhamn till London, och slipper byta flygplats där, men då får man kanske boka separata resor med de nackdelar det medför.
ecc@konsumentverket.seF frollic skrev:Bumpar denna tråd, för jag behöver lite hjälp med länkar ...
@Drömmenomhus Vilken ECC sida var du på ?
[länk] eller [länk] ?
Försöker klura ut hur/vad du gjorde det via ECC.
Hamnade på ett SAS-flyg hem från USA, och blev 3h+ sen hem.
SAS säger att det inte är deras fel, därför att de i Maj ändrade flygtiderna, och jag
gjorde en ombokning, pga denna ändring gäller minsann inte EU261.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Deras hus kan drabbas av giftiga nedfall från intilliggande fabrik
Artikelkommentarer -
Ska byta friskluftsventil från tallriksventil till TL100DE tvättstuga
Ventilation -
Patriks drömhus vid havet: Så byggde han A-framehus från grunden själv
Artikelkommentarer -
Råd från en elektriker?
El -
Dra nätverkskabel från 5g router till växelriktare för solpaneler