62 967 läst · 158 svar
63k läst
158 svar
Blir kallsvettig av takbytesofferterna
Bullshit. Då har du inte sett ett takbyte med vettigt bolag.Q qvrk skrev:
och varför går jag i polemik med ett troll. Jag lägger dig på ignorera istället 😉
Ja, man lägger om taket som ett pyssel på fritiden. (Inte på arbetstid).P peter54.ph skrev:
Vad är bekymret här?
Nog borde det väl gå att ta in att man kan lägga om taket på sin fritid?
Inget bekymmer alls. Har man mycket fritid, mycket tur med vädret för det tar nog mycket längre tid än tänkt samt är kanske lite mer än normalhändig (mycket att tänka på så det inte blir fel fast Google är bra). Det är många mycket 🙂D daVinci skrev:
Nu har jag gjort detta. Och det var inget svårt alls. Utan kräver bara en mängd tid. Visst lär det gå långsammare än när proffs gör det. Speciellt för mig som gärna tar paus ofta.P peter54.ph skrev:
Och regnar det får man göra något annat.
Det är just därför som det är en ganska bra ide att lägga om tak själv. Det är mest bara en mängd tid. Och som då ger ganska bra "betalt".
Jag var "lat" o betalade 260.000:- för Hela takbytet. 120m2. Vinkelhus. Ny isolering, råspont, papp, pannor, plåtarbete skorsten, ventilation, rännor etc. Ställning, bortforsling.D daVinci skrev:Nu har jag gjort detta. Och det var inget svårt alls. Utan kräver bara en mängd tid. Visst lär det gå långsammare än när proffs gör det. Speciellt för mig som gärna tar paus ofta.
Och regnar det får man göra något annat.
Det är just därför som det är en ganska bra ide att lägga om tak själv. Det är mest bara en mängd tid. Och som då ger ganska bra "betalt".
Produkter som diskuteras i tråden