34 090 läst · 230 svar
34k läst
230 svar
Biorum "light" - köpråd projektor, duk, högtalare
26 november verkar jag ha köpt den enligt denna tråd hehe.. så om det är ett års garanti (?) går den ut idag
Tillägg: När jag kom på det, så mejlade jag dem direkt.. ifall det bara var ett år (tror det är 3 år). Men då har jag iaf påtalat felet inom ett år .. OM det nu är recivern..
Tillägg: När jag kom på det, så mejlade jag dem direkt.. ifall det bara var ett år (tror det är 3 år). Men då har jag iaf påtalat felet inom ett år .. OM det nu är recivern..
Redigerat:
@TeroM
Hur är det, lever din TW9300 fortfarande?
Skulle kolla skidor från Trondheim igår i källaren och fick inte liv i vår.
Har verifierat att jag har ström fram men projektorn visar inga livstecken. 😐🫣
Läst lite och det verkar som moderkortet dör på dom... Ska gräva fram kvitto och se vad hemförsäkringen kan hjälpa med. 😔
Hur är det, lever din TW9300 fortfarande?
Skulle kolla skidor från Trondheim igår i källaren och fick inte liv i vår.
Har verifierat att jag har ström fram men projektorn visar inga livstecken. 😐🫣
Läst lite och det verkar som moderkortet dör på dom... Ska gräva fram kvitto och se vad hemförsäkringen kan hjälpa med. 😔
Redigerat:
Min lever och har hälsan. Nyttjar just nu 🙂
Bytt lampa en gång efter ett gäng 1000 timmar.
Antar att du gjort det klassiska, ut med elen, vänta ett tag och stoppa in kontakten igen? Inga blink vid powerknaopen på sidan?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bytt lampa en gång efter ett gäng 1000 timmar.
Antar att du gjort det klassiska, ut med elen, vänta ett tag och stoppa in kontakten igen? Inga blink vid powerknaopen på sidan?
Epson EB-L510U har jag nu, kan verkligen rekommendera den och såg att Dustin Home säljer den för 20.000 nu.anders07 skrev:
Den är en utgångende modell som man får säga att 20k är "billigt" för...
Produkter som diskuteras i tråden