34 102 läst · 230 svar
34k läst
230 svar
Biorum "light" - köpråd projektor, duk, högtalare
När vi börjar närma oss lösningen på takproblemet och hittat förmodad orsak börjar klinker släppa i duschen.. Just nu är det lite tufft att finna ork och tid..
Ocab var här igår, bara invänta domen från Länsförsäkringar, och börja ta in offerter..
Ocab var här igår, bara invänta domen från Länsförsäkringar, och börja ta in offerter..
Badrummet är urrivet, va en fuktskada som försäkringen tar.M Masarin skrev:
Som en följd av den fuktskadan blev det även byte av vardagsrumstak och lite omtapetsering, vattnet var bara pluggat men inte brutet när snickarna skulle börja riva (såga) i golvet i badrummet.
Men allt verkar lösa sig, än så länge.
Hoppas att du blir nöjd! (Du har ju väntat länge hehe)
Är lite osams med min, men vet inte om det är den eller en galen hdmi-sladd! Får ibland ”blåskärm” mitt i en film.. inte bara en gång utan kan vara fem ggr med någon minuts mellanrum !? Då klickar den av och på så att säga.. störigt!
Har inte orkat engagera mig i det än.. (händer inte jämt, i land kan det gå veckor innan den bråkar)
Är lite osams med min, men vet inte om det är den eller en galen hdmi-sladd! Får ibland ”blåskärm” mitt i en film.. inte bara en gång utan kan vara fem ggr med någon minuts mellanrum !? Då klickar den av och på så att säga.. störigt!
Har inte orkat engagera mig i det än.. (händer inte jämt, i land kan det gå veckor innan den bråkar)