Ola C Ola C skrev:
Jag rättade lite i ditt inlägg...:love:

Ramen blev en cykel till sist, mest byggd på delar från skrotlådan. Duomaticnav bak, sånt där tvåväxlat man trampar bak för att växla. Cruisar runt på den ibland när det är fint väder.
[bild]
Frustrator Frustrator skrev:
allt det där behöver jag minst 3 av varje av och kan ändå inte snickra
Fixade till negationer så det blev mer korrekt.

• Älska
Ola C
  • Laddar…
Fick lite tid över och börja reda upp i röran, hittade även högen med äkta Parkside magnetskenor, nästan lika fina som Lorangas mässingsknoppar så nu är det nån sorts ordning på tängerna.

Välorganiserad snickarverkstad med verktyg på vägg och arbetsbänkar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verkstadsutrymme med träklädsel, organiserade verktyg på väggen och arbetsbänkar.
Skapa konto
Välorganiserad verkstad med träpanel och verktyg på bord och hyllor.
Skapa konto

• Gilla
Mange_64 och 12 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Fick lite tid över och börja reda upp i röran, hittade även högen med äkta Parkside magnetskenor, nästan lika fina som Lorangas mässingsknoppar så nu är det nån sorts ordning på tängerna.

[bild] [bild] [bild]
Tycker det ser ut att va hyfsad ordning. Slår du ofta huvet i taket eller du har intagit en kronisk ringaren i notre dame hållning när du är i låga delen av verkstan?

Ola C Ola C skrev:
Tycker det ser ut att va hyfsad ordning. Slår du ofta huvet i taket eller du har intagit en kronisk ringaren i notre dame hållning när du är i låga delen av verkstan?

Det var den största oron men turligt nog går det precis utan att bli krum, givetvis störande men det får jag nog acceptera.

• Gilla
Ola C
  • Laddar…
Snickeriverkstad med arbetsbänkar, elverktyg och vägg med upphängda verktyg, välorganiserad och ljus inredning.
Skapa konto

Något av en hitta 5 fel bild. Om inte annat så skönt att det inte behövts några egentliga förändringar.

• Gilla
stigen och 2 till
  • Laddar…
Jäklar va mysigt det såg ut! Kan du stå raklång o kapa med kap/ger eller är det högre än det ser ut i takhöjd där? :)

T TriNitro skrev:
Jäklar va mysigt det såg ut! Kan du stå raklång o kapa med kap/ger eller är det högre än det ser ut i takhöjd där? :)

Med åren krymper jag nog in den nu hårfina marginalen med några centimeter... Det är lågt i tak men GDL 12 är redigt stor.

• Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
[bild]

Något av en hitta 5 fel bild. Om inte annat så skönt att det inte behövts några egentliga förändringar.
najs! Ser riktigt fint ut.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.