Hej igen! Filtret kopplades in i höstas och fungerar som det ska. Köpte eliminator från ELFA. De var väldigt hjälpsamma när jag beskrev mitt problem. (kan kolla artikelnummer)
Har använt de slangar som var med leveransen. Funkar kanon. Beroende på utgångsläget så går det ju åt en del installationsmaterial. Men med tanke på inköpspriset så finns det utrymme för det... :)
 
Tack Cosby. Det lutar åt att jag anlitar firma trots allt för att få korrekt inkopplat och garantier.
 
Då har ett år gått med min importerade Waterboss 700. Kan bara konstatera att filtret står i källaren och
sköter sig fint! Med facit i handen så blev det en hel del pengar sparade. Rekommenderas! ��
 
Hej! Har också beställt en Waterboss och undrar vilken eliminator du köpte, har du artikelnumret kvar?
 
Hej!

Återkommer på söndag med artikel nummer. Är uppe i fjällen just nu...

/Peter
 
Mascot AC/AC adapter. Type 8510
Part no 8510 1250 00
 
C Cosby skrev:
Hej igen! Filtret kopplades in i höstas och fungerar som det ska. Köpte eliminator från ELFA. De var väldigt hjälpsamma när jag beskrev mitt problem. (kan kolla artikelnummer)
Har använt de slangar som var med leveransen. Funkar kanon. Beroende på utgångsläget så går det ju åt en del installationsmaterial. Men med tanke på inköpspriset så finns det utrymme för det... :)
Hej. Var det något problem med frakt tull etc?
Messa gärna om dina erfarenheter. Mvh Tomas
 
TellusTomas TellusTomas skrev:
Hej. Var det något problem med frakt tull etc?
Messa gärna om dina erfarenheter. Mvh Tomas
Go kväll!

Inga problem alls med själva köpet. Nu har filtret stått nere i källaren i tre år.
Det tuffar och går. Vet inte vad det kostar i dag. Men det blir ju garanterat billigare
än att köpa från JMS.

Mvh Peter
 
Kommer du ihåg var du beställde?
 
TellusTomas TellusTomas skrev:
Kommer du ihåg var du beställde?
Nej. Kolla på Ebay och Amazon.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.