17 140 läst · 39 svar
17k läst
39 svar
Beställa Waterboss 700 från U.S.?
Hej igen! Filtret kopplades in i höstas och fungerar som det ska. Köpte eliminator från ELFA. De var väldigt hjälpsamma när jag beskrev mitt problem. (kan kolla artikelnummer)
Har använt de slangar som var med leveransen. Funkar kanon. Beroende på utgångsläget så går det ju åt en del installationsmaterial. Men med tanke på inköpspriset så finns det utrymme för det...
Har använt de slangar som var med leveransen. Funkar kanon. Beroende på utgångsläget så går det ju åt en del installationsmaterial. Men med tanke på inköpspriset så finns det utrymme för det...
Tack Cosby. Det lutar åt att jag anlitar firma trots allt för att få korrekt inkopplat och garantier.
Hej! Har också beställt en Waterboss och undrar vilken eliminator du köpte, har du artikelnumret kvar?
Hej. Var det något problem med frakt tull etc?C Cosby skrev:Hej igen! Filtret kopplades in i höstas och fungerar som det ska. Köpte eliminator från ELFA. De var väldigt hjälpsamma när jag beskrev mitt problem. (kan kolla artikelnummer)
Har använt de slangar som var med leveransen. Funkar kanon. Beroende på utgångsläget så går det ju åt en del installationsmaterial. Men med tanke på inköpspriset så finns det utrymme för det...![]()
Messa gärna om dina erfarenheter. Mvh Tomas
Go kväll!TellusTomas skrev:
Inga problem alls med själva köpet. Nu har filtret stått nere i källaren i tre år.
Det tuffar och går. Vet inte vad det kostar i dag. Men det blir ju garanterat billigare
än att köpa från JMS.
Mvh Peter
Kommer du ihåg var du beställde?
Klicka här för att svara
Senaste från startsidan
Mest lästa artiklarna
Populärt i forumet
-
Toalettstol översvämmad, hur är det möjligt?
Vatten & Avlopp -
Ska inte en rörböj hålla mer än 15år?
Vatten & Avlopp -
Kommunen vägrar fixa avloppet på vägen utanför
Vatten & Avlopp -
Var skaffar jag en rätt vattenlås för denna diskho? Denna droppar.
Vatten & Avlopp -
Trasigt avloppsrör under golvet i ett 13 år gammalt hus
Vatten & Avlopp