15 567 läst · 48 svar
16k läst
48 svar
Bästa pris på sänksåg
Nu har jag inte jämfört priser så jättehårt, men valt att beställa från Toolab... Jag gillar deras "kickback" Perfekt nu när jag beställde min festol sänksåg.... La jag en order till direkt efter och vips så hade jag en hundring i rabatt...
De har varit snabba på att leverera. Dock måste jag erkänna att jag har aldrig testat deras kundtjänst.... Det är egentligen det viktigaste... Men de är riktigt snabba ibland... strax under 24h så får man ett sms om att det går att hämta ut paketet...
Men att beställa maskiner från england känns lite jobbigt med tanke på att kontakten inte passar...
De har varit snabba på att leverera. Dock måste jag erkänna att jag har aldrig testat deras kundtjänst.... Det är egentligen det viktigaste... Men de är riktigt snabba ibland... strax under 24h så får man ett sms om att det går att hämta ut paketet...
Men att beställa maskiner från england känns lite jobbigt med tanke på att kontakten inte passar...
Ska man såga nära vägg kan det nog ställa till lite.slacker skrev:
Det ska finns mätningar gjorda i nån av de äldre sänksågstrådarna här.
Boschen kräver mer avstånd mot vägg än de andra 2.
<edit>
Hittade detta: https://www.byggahus.se/forum/verkt...55-gce-sanksag-17.html?perpage=15#post1903034
Fick prova några sökkombinationer innan rätt tråd uppenbarade sig.
-Ska du inte värma maten nu då?!??! Hördes upprepade ggr. från 5åringen i rummet bredvid..
Redigerat:
Liknande trådar
-
Bästa pris på Wago? Eller köpa annat
El -
Bästa tipsen för oss med timpris
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Bästa strategi för styrning av värmepanna mot elpris?
Teknik -
Slutbastat snart med tanke på framtida elpriser, hur tänker ni?
Bastu -
Prognos för elpriset resten av året, bästa semesteraktiviteten: Vedhuggning
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m.