Svaret är nr: 2 (48cm)
Vår robot håller gräsmattan i bästa trim, alltid kortklippt och grön,
men den kommer inte åt på alla ytor och hörn.
På många stora ställen behövs det ett extra handtag, det skulle då vara
behövligt med Klippo's rejäla tag!
 
Alternativ 2, 48 cm

Vore innerligt glad om jag vann KLIPPO Champion då jag tagit på mig att ansvara för trädgården på familjens nyinköpta lantställe! Med en väldigt övergiven tomt som ser ut som nedan behövs verkligen en lätthanterlig gräsklippare som även klarar av det höga gräset. Håller alla tummar jag har för att mitt trädgårdsarbete kan bli något lättare!
 
  • Övervuxen trädgård framför röd stuga med högt gräs och grönska runt området.
2. 48cm klippbredd.

Efter att ha kämpat med gamla slitna gräsklippare som fungerar när dom vill så skulle det vara skönt med något modernare. Därför skulle en kvalitetsmaskin som Klippo med modern toppventilsmotor och låga utsläpp kännas som högsta vinsten!
 
1. 48 cm
2. Eftersom min syster nu har köpt sitt drömhus så tänkte jag att det här blir en perfekt present till mig själv så får hon behålla den gamla som hon lånade.
 
Klippbredden är 48 cm

Varför satsa på ett aktieklipp med osäkert resultat, när jag kan göra ett gräsklipp med garanterat resultat!
 
2. 48 cm
Trött på den gamla maskinen som inte klipper jämt eller går bra över mattan,
Hade varit bra med en vettig maskin som kommer hålla i många år.
 
Hej!

Rätt svar är 48cm.

Motiveringen till att Klippo Champion skulle passa oss perfekt är:

Min sambo vill ej
Köpa ny gräsklippare till mig
Han går runt i tron
Att vår handjagare från -77 ger oss vardagsmotion
Sanningen är dock
Att vi ligger på vårt sofflock
Med en Klippo Champion röd och grann
Skulle gräsmattan bli fin, minsann!
 
2. 48 cm

Med över 3000 kvm där merparten är gräs blir gräsklipparen viktig. Den jag har, börjar sjunga på sista versen och behöver bytas ut. Ja, den är helt enkelt för gräslig. Jag har förstått att det är en rejäl klippare som måste ta över. Klippo har onekligen den prestanda som krävs. Att börja nästa sommar med en ny gräsklippare skulle vara fantastiskt.
 
Rätt svar är 48cm.

Jag har som många andra provat på det härliga livet med en robotgräsklippare som på egen hand ska sköta om gräsmattan och hålla den perfekt.

Dock har det visat sig att "maskros", han heter så, är både slarvig och arbetsskygg.
Ofta hittar jag honom avsvimmad med prydliga hjulspår bakom i någon buske eller rabatt.

Så för hans eget bästa är det nog dags att han får flytta till någon han trivs med, jag behöver bara den där fina klippon.. ..
 
Rätt svar: alternativ 2, 48 cm

Har en plats på Orust som behöver en stark klippare för att skapa en mjuk matta för sommarens kubbspel, krockett och relax.
 
Svar: (2) 48cm
En klippo är vad som behövs för att underlätta gräsklippningen på torpartomten.
 
Hej svarar att det är 48cm. Är det rätt och jag vinner får min Klippo från -74 gå i pension .Jag får en lättstartad maskin och gräset får en frissa som imponerar på gatans hårstylist.(y)
 
Svar: 48 cm

Jag älskar att klippa gräs. För en mindre tjej som mig skulle denna gräsklippare passa mig väldigt bra då den verkar vara enkel att manövrera med sin låga vikt och är lättkörd. Tummen upp för det!
 
Med en gräsmatta som är mer än naturell,
behövs en klippare som är speciell.
En som är konstruerad av en Skånepåg,
jag har sett den i en katalog.
Och skulle jag nu vinna den,
så blir en Champion min vän.
 
Svar: nr 2. 48 cm.
Med en tomt på 2000 kvm, två småbarn (3 veckor respektive 1,5 år) och ett hus som vi håller på att bygga ut (vi har levt utan dusch i 3 månader...) så har trädgården den här sommaren minst sagt fått komma på skam. Vår elgräsklippare fixar inte vår stora och eftersatta gräsmatta, den stannar och hakar upp sig var 5e meter, och behöver laddas om innan man är klar. Nu har jag fått nog! Vi behöver verkligen en pålitlig och stark gräsklippare som gör jobbet fort och bra!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.