Svar 2.

Med en funktionshindrad fru och pojke behöver jag en klippare som jag kan lita på och som gör jobbet varje gång. Det ger mig tid med familjen - det viktigaste i mitt liv.
 
48 cm
Att vinna en ny Klippo vore trevligt så kan även dottern bli ägare till en. Vår gamla Klippo ger aldrig upp trots ibland bristfällig service.
 
48 cm
Har en klippare som är ett par år och drivningen på framhjulen fungerar inte den är rostig och har stora hål i kåpan och otroligt svårstartad och då är klipparen inte mer än ca tre år, sköljer bort allt gräs från den och har den stående inomhus i ett förråd
Så nu häller jag tummarna
 
Svar 48cm
Nu när bonden satt upp elstängsel rymmer inte kossorna in på tomten och håller nere gräset...
 
48 cm
När gräset växt som Ranunkels hår,
Och det gör det om man inte klipper varje vår,
Då behövs en maskin med kraft
Tänk den som en Klippo haft
 
Svar: 2. (48cm)
...ord är nästan överflödiga. Efter flertalet lagningar och diverse problem har min nuvarande klippare nära till pension så det är hög tid för en ny!
Sliten orange gräsklippare från Electrolux med synliga lagningar och ett slitet svart motorhölje som står på en gräsmatta.
 
Svar: 2, 48cm

Vi har ingen gräsuppfångare på vår gräsklippare och det blir ett väldigt slit att kratta upp gräset efteråt. Klippos gräsklippare med mulchingfunktion innebär att vi inte behöver göra detta längre, då gräset finfördelas ned i gräsmattan och blir som gödning.
 
2, 48 cm

Nu har vi bott 4-5 år i vårt hus ända sedan vi flyttat in har markarbeten i form av dränering, stödmurar, odlingslådor etc. pågått. Gräsmattan fick först i år äkta kärlek men gräsklipparen som ska göra vår matta extra fin är ett antal år gammal och är verkligen inte bra. Med en ÄKTA Klippo skulle även vår gräsmatta få den kärlek den förtjänar.
 
2. 48 cm

Nyinflyttade och gräset börjar bli högt.
Vad vore inte bättre än att vinna en Klippo,
som vi så länge har eftersökt.
 
2. 48 cm

Har länge hört att Klippo är gräsklipparnas favorit.
Kör idag en enkel handjagare trots stor trädgård.
Så denna hade varit kanon, kanske jag även kan få frugan till att klippa nu :)
 
Svar: 2. 48 cm

Vi måste ha en Mulchingfri modell för efter lite Googlande förstår jag precis vad det är...Eller snarare vad det inte är.

Det är motsatsen till den där jättehögen av gräsklump som ofelbart i bästa fall blir ett fartgupp för gräsklipparen och i värsta fall får bladen att fastna och får gräsklipparen att dö, så att man sen måste välta klipparen på sidan var 20 meter och med risk för liv och lem pilla bort jättetjoken med fastkilat gräs som sitter där under rotorbladen. Vore kanon kunna slippa gräva så mycket under klipparen och framförallt slippa rafsandet efter klippningen //Mvh Jim
 
Svar: 48 cm
Över 1200 kvm gräs som jag klipper varje vecka med en massa slit, men inget vidare resultat trotts alla åtgärder jämfört med grannens fina gräsmatta som klipper med sim gamla Klippo. Tror klippo gräsklipparen är hemligheten i hans fina gräsmatta.
 
2: 48 cm

Klippo = kvalitet
Min græsplæne trænger til en klipper som kan gøre arbejdet ordentligt!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.