Svar 2 60Nm.

För att ja behöver den :) Den 10 åriga gamla maskin har gett upp, står inför att renovera staket och trädäck.

Svaret är 2 dvs 60Nm.

Våren är planerad med takbyte på vårt och två grannars hus. Kommer med andra ord spendera väldigt mycket tid i snickarbyxor och med en skruvdragare i hand. Varför inte bryta av min blåa maskinpark med en röd maskin?

Svaret är 60 Nm.

Jag försöker fixa så mycket jag bara kan själv i det hus jag köpte för två år sedan. Det är jätteroligt och lärorikt!
Något som jag ganska snabbt lärde mig var att den halvdyra skruvdragare jag köpt faktiskt inte riktigt höll måttet. Det händer alltför ofta att den inte riktigt orkar dra i skruvarna.
Och problemet är att jag inte är helt ung längre och har lite ledproblem så jag orkar inte riktigt jag heller!
Jag gör det - men med en kostnad att betala i mycket värk efteråt. Och en del större projekt - som jag faktiskt skulle kunna klara - får nu ligga på is tills jag får råd att leja ut dem.
Så skulle jag ha nytta av en Milwaukee? Jaaa!

Rätt svar 2, 60 Nm. Precis lagom tid inför jul att önska sig en ny proffsmaskin då gamle Herr Dewalt trokänanaren fått grus i maskineriet efter 8 år brukstid.

Svar: 2. 60Nm.

Motivering: Jag borde vinna eftersom jag behöver en riktigt ordentlig borrskruvdragare i stället för den gröna Kina-skit jag har nu.

Rätt svar är #2, 60 Nm
Jag och sambon ska bygga nytt hus med garage då tjejen vill ha ett gemensamt hem och inte bo i mitt hus.
Tomt är köpt och nu är det husbygget kvar. Självklart vill vi göra så mycket vi kan själva och då skulle det verkligen underlätta med en bra batteridriven borrskruvdragare från Milwaukee.

T
alt #2: 60 Nm

Jag vill vinna skruvdragaren för att ersätta min 3 år gamla och trötta IKEA-"skruvdragare" kallad "fixa" som jag har idag, den klarar nätt och jämt av skruvarna i en ikeamöbel men thats it, skulle behöva en ordentlig doning som denna Milwaukee istället så jag slipper skämmas :)
fixa-skruvdragare-borrmaskin-li-jon__0115954_PE270040_S4.JPG

Svar 2. 60 Nm

Jag skall ha med en skruvdragare till Asien då jag skall bygga garage.
Där finns bara järnspik som ej är galvaniserade, så de rostar sönder på få år.
Därför har jag handlat in skruv som klarar det hårdaste klimat.
Det blir några tusen skruv innan bygget är klart.
Att köpa "one time use" kines-skruvdragare är inte lönt. Batterierna håller ett år och det är ett jäkla springande för att byta batterier under arbetspasset.

Svar: 2. 60Nm

Vad gör man när man ska renovera ett helt hus, väntar tvillingar & ser den här,
JO, man får liksom en glittrande blick, Jag är kär!

Vad gör man om den skulle landa i postlådan till mitt hus,
JO, man ser att framtiden är omåttligt ljus!

Vad gör man när den är färdigladdad och vilar i min hand,
JO, man kör skruvdragare & lever i drömmarnas land!

Svaret är 2: 60nm

Både jag och min kompis Mattias hade haft stor nytta i vårt renoveringselände (https://www.byggahus.se/forum/socia...n-mitt-i-handen-har-tokrenoverat-ett-hus.html) med en rejäl skruvdragare, kör idag med Julaskruvdragare som behöver laddas titt som tätt och ofta inte räcker till, har även en gammal Bosch som är stark men där batterierna nästan gett upp samt en maskin från Lidl som duger till småskruv. Den hade lättat upp stämningen för oss i vår renoveringsavgrund - istället för att komma vidare hittar vi mer och mer att riva - det verkar aldrig ta slut :(.

2: 60 Nm

Min gamla troföljare på 13 volt har nästan gett upp. Batterierna är så gott som slut och i närmsta framtiden behöver jag en ny kraftigare borrmaskin inför de projekt som stundar för huset och när jag hjälper min pappa med saker han inte orkar med själv.

Med en så kraftig maskin behöver jag inte oroa mig för tunga borrningar i trä och sega skruvhål. Om det dessutom följer med batteri som på bilden klarar man sig länge mellan laddningarna.

Svaret är 60nm
Motiveringen:
Frugan har börjat visa ett intresse för våra projekt och jag tycker att endast det bästa är gott nog.. Så istället för att hon tar min så kan hon nu få en egen att jobba med..😊

Svar 60 nm
Eftersom jag bara får gnäll när jag använder våran skruvmaskin (trodde man delade allt när man var gift men verktyg verkar inte gälla ) så skulle det vara kul att ha en egen top maskin .
Så i framtiden slippa höra allt gnäll om att ,
Bitsen ligger inte rätt ?
Batteri ska ALLTID laddas när man byter
Vem har lagt maskinen fel i lådan ?
Och vem glömde skruvdragaren ute i regnet ( ok det var jag )
Tänk att få se minen på mannen när man säger nej denna röda fina miluwake är min bara min

Svaret är 2 = 60Nm

Milwaukee!
I wants it.
I needs it.
My preciousss......

Svar: 2
Jag körde nyligen sönder min Hitachi när karmskruv skulle skruvas. Jag har sneglat på Milwaukee, det verkar vara en stark och pålitlig maskin.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.