Svaret är 2 60 Nm

då de senaste maskinerna har gått upp i rök med trasiga växlar och dåliga batterier så önskar jag mig nu en riktigt maskin som hjälper mig att göra färdig det som är påbörjat!
 
Fairlane
Svar: 60 Nm

Min nuvarande "noname"-maskin sjunger på slutversen och efter husköp så har jag allvarligt börjat titta på en ny maskin. En Milwaukee, som den här, skulle kunna underlätta mitt liv rejält när ombyggnationer och nybyggnationer tar fart.
 
Svaret är; 60 Nm

Skulle vara bra att ersätta dom gamla slitna maskinerna ifrån DeWalt och Makita, med en RÖD fin!
 
Vad då värsting från Milwaukee???
Dom har väl kraftigare 18V skruvdragare en denna lotteri maskin, till exempel M18 CDD-5.0.
 
Svar 2 60 nm
image.jpg
Min makita brann upp efter fredagens äventyr med 40 kg snigamit.
Nu var maskinen hårt åtgången och vattenskadad efter ha glömt den ute i regnet en natt .
Hoppas på turen att få en ny miluwakee som ska vara ett av det tåligaste märket på marknaden , och med två stycken 5,0 ah batterier så är det bara skruva borra hur länge man orkar .
 
kulle
Svar 2: 60nm

Motivering: VILL HA !
 
Svar 60 nm

Har tidigare prioriterat att köpa skruvdragare som är lätta så min fru ska vilja använde dem. Det är en liten missräkning för nu sitter jag med två dragare med 10mm chuck. De är bra på många sätt men nu saknar jag en 13 mm chuck och styrka. Ett av projekten är att hålsåga för friskluftsventiler. Sedan är det ju in trevlig början för att kunna köpa lite roliga nakna maskiner som en mutterdragare till hjulbytet.
 
Svar: 60nm

Har ett pågånde renoveringsobjekt och hade tänkt byta maskin för makitan börjar ge upp, vore trevligt att prova ett nytt (för mig) märke!
 
Svar: 60nm

Jag skickade just in min flyttanmälan till adressändring, så om dryga veckan bär det av från lägenhet till hus med renoveringsbehov. Där är det alltid bra att ha en riktigt sjyst skruvdragare, men för några veckor sedan damp det ned ett flyttkort i min brevlåda. De va från min förra skruvdragare som permanent bestämt sig för att bosätta sig hos min pappa. Så nu är jag skruvdragarlös och förbarmar mig gärna över en röd fin Milwaukee. Om det är så att den bestämmer sig att bosätta sig hos mig så lovar jag den ett hem med mycket skruvande och borrande. Men även mycket kärlek i form av putsande och fejande på den. Mat i form av kräm från mina vägguttag finns i mängder, så jag lovar att den ska inte behöva gå hungrig särskilt länge trotts hårt arbete.

=0)

//
Tobben
 
Svar: 2, 60 Nm

Min gamla skruvdragare har gått till de sälla jaktmarkerna och då vore det kul med en ny maskin som är bättre än brorsans. Dessutom kommer det att behövas inför nästa sommars altanprojekt.
 
2. 60 Nm

Ibland behöver man helt enkelt lite mer......
 
Svar: 2, 60 Nm.

Min motivering är att jag skulle ge den till min far. Han har en 15-20 år gammal DeWalt som han vägrar att byta ut, "för den är ju så himla bra". De gånger som jag använt den så har jag dock fått en smärre chock över hur tung och klumpig den är, utan att vara särskilt effektiv.
En kraftig och robust Milwaukee skulle nog kunna få honom att omvärdera den gamla maskinen och inse att tekniken har utvecklats. 😊
 
D
Svar: 2. 60 Nm.

Har inte riktigt plats i budgeten för en ordentlig skruvdragare, men det skulle verkligen behövas.

Mvh Daniel
 
60 nm


Jag gillar verktyg.
 
Svar: 2: 60 Nm

Skulle bli väldigt glad om jag vann för då skulle jag ge denna fina skruvdragare till min far! Han har nämligen pausat sitt eget bygge nu i några veckor för att hjälpa mig med att renovera köket. Denna skulle vara en perfekt gåva att ge honom som tack för hjälpen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.