60 Nm

IMG_0831.jpg
Renoverar hus på en budget som blev tajtare än tänkt. Min enda maskin får jobba tyngre än vad den någonsin är tänkt att klara. När den brinner upp får jag klara resten av huset med skruvmejsel. En stor maskin skulle göra underverk här hemma.
 
Svar: 2 (60Nm)

Jag investerade i en Makita 18V inför renovering av golvbjälkar på två våningar i huset. Dock skar den ihop för mig när jag drog franska träskruv medan återförsäljaren vägrade låta det gå på garantin pga överbelasting. Då jag inte hade möjlighet att investera i ännu en dyr maskin så fick det bli en budgetvariant. Till min stora förtvivlan brann även den upp för mig. Just nu drar jag för hand då budgeten inte medger fler skruvdragare. Jag är nu övertygad att det krävs en värsting i klass med den borstfria milwaukee på 60Nm som utlottas för att den ska överleva jobbet. Just nu drar jag för hand där tidsplanen spruckit pga handdragandet många gånger om. Jag fasar inför de tusentals skruvarna på våning två.
 
Johan- skrev:
Svar: 2 (60Nm)

Jag investerade i en Makita 18V inför renovering av golvbjälkar på två våningar i huset. Dock skar den ihop för mig när jag drog franska träskruv medan återförsäljaren vägrade låta det gå på garantin pga överbelasting. Då jag inte hade möjlighet att investera i ännu en dyr maskin så fick det bli en budgetvariant. Till min stora förtvivlan brann även den upp för mig. Just nu drar jag för hand då budgeten inte medger fler skruvdragare. Jag är nu övertygad att det krävs en värsting i klass med den borstfria milwaukee på 60Nm som utlottas för att den ska överleva jobbet. Just nu drar jag för hand där tidsplanen spruckit pga handdragandet många gånger om. Jag fasar inför de tusentals skruvarna på våning två.
Du ska ha en knack
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
Svar 2. 60 nm

Skulle behöva en ny fin maskin då min dewalt brann upp i somras då den fick jobba 4 veckor i streck vid min utbyggnad på huset. Synd bara att inte utbyggnaden han bli klar innan maskinen brann.
 
svar 2. 60 nm

Har inget behov av skruvdragaren själv, men vet en olycksdrabbad småbarnsfamilj som stolt tackar nej till allt vad ekonomisk hjälp heter. Men jag skymtar ett kryphål om jag kan hävda att det var en vinst.
 
Svar: 60 Nm
Motivering: Blir så fruktansvärt omotiverad att ta tag i projekt här hemma då min gamla skruvdragare bara orkar 3-4 skruvar sedan ska den laddas igen... Helt utsliten m.a.o.
 
Svar 2. 60nm

Min dewallt XPS är helt slut efter alla renoveringar, hoppas det här kan bli en värdig ersättare.
 
Svar - 60 nm
Eftersom jag blivit änka och har ett stort hus från 1850-talet där jag bor ensam 260 kvadrat så behöver jag all hjälp jag kan få i det ständiga pysslandet. Det finns alltid något som ska fixas och allt tar ju minst dubbelt så lång tid nu då jag är ensam så denna vinst kanske kan hjälpa mig att få saker gjorda lite snabbare.
 
Svar 60 nm
Då jag hjälpte min bror med hans båt så hände en ganska rolig händelse. Han står med sin milwaukee och skruvar på relingen när jag kliver upp på bryggan på motsatt sida då det har regnat en hel del så får han en rejäl kalldusch varav han tappar balansen och trillar i med sin älskade milwaukee. Vi har väldigt roligt åt denna händelse. Men ännu roligare vore att överraska honom med en ny maskin.
 
Svar: 60Nm

Jag och min fru har precis köpt vårat första hus, vi flyttar in i slutet av december med våra 2 små barn. Nu är vi i full rulle med att renovera, bygga kök, sätta jordvärme. Det här är helt enkelt vårat dröm hus. Skulle man få chansen att vinna en väldigt fin maskin så blir renoveringen lättare och roligare, även framtida renoveringar :)
 
Svar: 60 Nm
Oj, finns det en så stark skruv dragare. Det öppnar för nya arbetsuppgifter
 
2. 60 Nm

Är nybliven husägare och har sakta men säkert börjat bygga upp en samling med egna verktyg, en skruvdragare är bla vad jag saknar, i nuläget är jag tvungen att låna av en kompis när jag ska skruva eller borra något, det hade verkligen underlättat med en egen maskin.
 
Svar: 60Nm

Som det är nu måste jag låna en borrskruvdragare till renoveringen av min lägenhet. Jag har en HEL del kvar att göra, och då kan en egen borrskruvdragare vara lämplig.
 
Svar 60 NM.

Behöver en kraftfull skruvdragare vid mitt altanbygge.

Lasse2015
 
Svar 60Nm

Är trött på att pendla 10 mil t/r för att hämta våra verktyg,som vi nu gjort i 2 års tid.Sonen köpte sitt första hus och hämtar allt vad verktyg heter hos oss.Skulle verkligen vara skönt att få en kraftfull Milwaukee borrskruvdragare så att vi åtminstone slipper hämta hem ett verktyg och sonen kan få behålla vår gamla!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.