48:kg.

Tänk att få ett par fina hörselskydd när man jobbar med hus och trädgård, och samtidigt kunna lyssna på musik och kunna vara nåbar.
 
Svar: 48kg

Motivering: Jag har tinnitus och nedsatt hörsel, vill inte att det blir värre.
 
Hej
Stihls första motorsåg vägde 48 kg.
Mvh Cecilia Sommar
 
Svar: 48kg
jag har nedsatt hörsel så det hade inte varit fel med dessa hörselskydd
 
Svar: 48 kg

Det är dags för totalrenovering av vårt nyköpta hus och ska jag ta hand om min hörsel under tiden så hade jag behövt ett par sånna här kåpor. Dämpa ljudet från alla maskiner och även få lyssna på musik, fantasktiskt!
 
Sågen vägde 48kg

Dessa BT-hörselskydd skulle fint bra ihop med min lövblås
 
48 kg Grannen sågar både dag som natt så det skulle passa bra med dom hörselskydden.
 
Svar: 48kg

Jag skulle ha mycket glädje av dem helt enkelt för att mina gamla är trasiga. Och utan hörselskydd blir det jobbigt att jobba.
 
Eldriven kapsåg
Effekt på 2,2 kW, vikt 48 kg.Med öronskydd kan man vara lite för sig själv
 
Svar: 48kg
Som ganska nybliven gårdsägare med några getter som är hyfsat duktiga på slyrensning vore det perfekt med ett par fina proffskåpor vid användning av både röjsåg (stihl givetvis) och motorsåg istället för hörselproppar :)
Getterna rensar ej allt sly därav har jag fått lära mig handskas med röjsåg & motorsåg.
 
  • Get på frosttäckt äng framför frusen sjö och skog i dunkelt morgonljus.
Svar: 48 kg

vore härligt att lyssna på egen musik eller ljudböcker utan att behöva knöla med hörlurar under hörselskydden. Ett smidigt sätt att skydda hörseln och samtidigt ha lite trevligt när en jobbar i trädgården eller snickrar på huset.
 
Effekt på 2,2 kW, vikt 48 kg. STIHLs första motorsåg var en tvåmanssåg för användning på sågverk.

För att jag inte har idag och behöver ett par nu när jag ska försöka bygga en hundkoja till moppsen.
 
Vikt 48 kg

Jag är sååå trött på mig själv och mina tankar.
Det vore underbart att få lyssna på något annat vid alla arbeten med hörselkåpor, t.ex.
ved sågning, ved klyvning, gräsklippning o allt annat som låter alltför mycket.
 
Svar: 48 kg

Jag opererade vänster öra i November 2022 å fick tillbaka hörseln, den hörseln skulle jag gärna skydda med ett par Stihl Dynamic BT.
 
Svar: 48 kg

Motivering;
Att skydda sina öron vill jag göra med Stil
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.