10 072 läst · 145 svar
10k läst
145 svar
Avslutad: Vinn hörselskydd med bluetooth från Stihl
48:kg.
Tänk att få ett par fina hörselskydd när man jobbar med hus och trädgård, och samtidigt kunna lyssna på musik och kunna vara nåbar.
Tänk att få ett par fina hörselskydd när man jobbar med hus och trädgård, och samtidigt kunna lyssna på musik och kunna vara nåbar.
Medlem
· Södra Norrland
· 19 inlägg
Svar: 48kg
Motivering: Jag har tinnitus och nedsatt hörsel, vill inte att det blir värre.
Motivering: Jag har tinnitus och nedsatt hörsel, vill inte att det blir värre.
Hobbysnickare
· Rotebro
· 6 inlägg
Hej
Stihls första motorsåg vägde 48 kg.
Mvh Cecilia Sommar
Stihls första motorsåg vägde 48 kg.
Mvh Cecilia Sommar
Svar: 48 kg
Det är dags för totalrenovering av vårt nyköpta hus och ska jag ta hand om min hörsel under tiden så hade jag behövt ett par sånna här kåpor. Dämpa ljudet från alla maskiner och även få lyssna på musik, fantasktiskt!
Det är dags för totalrenovering av vårt nyköpta hus och ska jag ta hand om min hörsel under tiden så hade jag behövt ett par sånna här kåpor. Dämpa ljudet från alla maskiner och även få lyssna på musik, fantasktiskt!
Sågen vägde 48kg
Dessa BT-hörselskydd skulle fint bra ihop med min lövblås
Dessa BT-hörselskydd skulle fint bra ihop med min lövblås
48 kg Grannen sågar både dag som natt så det skulle passa bra med dom hörselskydden.
Svar: 48kg
Som ganska nybliven gårdsägare med några getter som är hyfsat duktiga på slyrensning vore det perfekt med ett par fina proffskåpor vid användning av både röjsåg (stihl givetvis) och motorsåg istället för hörselproppar
Getterna rensar ej allt sly därav har jag fått lära mig handskas med röjsåg & motorsåg.
Som ganska nybliven gårdsägare med några getter som är hyfsat duktiga på slyrensning vore det perfekt med ett par fina proffskåpor vid användning av både röjsåg (stihl givetvis) och motorsåg istället för hörselproppar
Getterna rensar ej allt sly därav har jag fått lära mig handskas med röjsåg & motorsåg.
Svar: 48 kg
vore härligt att lyssna på egen musik eller ljudböcker utan att behöva knöla med hörlurar under hörselskydden. Ett smidigt sätt att skydda hörseln och samtidigt ha lite trevligt när en jobbar i trädgården eller snickrar på huset.
vore härligt att lyssna på egen musik eller ljudböcker utan att behöva knöla med hörlurar under hörselskydden. Ett smidigt sätt att skydda hörseln och samtidigt ha lite trevligt när en jobbar i trädgården eller snickrar på huset.
Vikt 48 kg
Jag är sååå trött på mig själv och mina tankar.
Det vore underbart att få lyssna på något annat vid alla arbeten med hörselkåpor, t.ex.
ved sågning, ved klyvning, gräsklippning o allt annat som låter alltför mycket.
Jag är sååå trött på mig själv och mina tankar.
Det vore underbart att få lyssna på något annat vid alla arbeten med hörselkåpor, t.ex.
ved sågning, ved klyvning, gräsklippning o allt annat som låter alltför mycket.