Den vägde 48 kilo. Jag vill ha Sithls hörselskydd eftersom de vore kanonbra att ha när vi kapar ved, kör gräsklipparen och på skjutbanan så att jag slipper alla oljud omkring mig, kan svara om telefonen ringer utan att behöva ta utt den och möjligheten att kunna lyssna på en bra ljudbok, bra musik eller en föreläsning.
 
den vägde 46kg
 
Den första sågen vägde 48 kg

Det hade varit perfekt att vinna hörselskydd från Stihl. Skönt att lyssna på en pod eller radio under tiden jag renoverar huset.
 
48 kg vägde först sågen
Jag hoppas kunna använda hörselskydden vid vårens och sommarens alla renoveringsprojekt och ha händerna fria när telefonen ringer.
 
Sågen vägde 48kg

Man vill väl göra allt med Stihl <3 <3 <3

Motorsåg Stihl på barrträdsgrenar, sågat trästycke i hjärtform. Utomhus, dagtid, skogsarbete, trädgårdsskötsel eller konstprojekt.
 
48 Kg
 
Svar: 48 kg.

Har mycket röjning planerat både i och utanför huset i sommar. Buskar/träd som ska beskäras och kapas utvändigt, väggar och golv som ska rivas invändigt. Vore super att ha ett par riktigt fina hörselkåpor med reducering och bluetooth när man gjorde allt detta.
 
Svaret är 48 kg.
Motivering: Bra produkt att använda ihop med brummande trädgårdsredskap.
 
Min gräsklippare "åt upp" mina gamla hörselkåpor i höstas så jag har inga.Vill gärna vinna!
 
S
Svar: 48kg

Motivering: Jag väntar barn om drygt 1,5 månad så de här kommer bli en viktig skyddsprodukt för min framtid!
 
Svar: Sågen vägde 48kg

Skydda mig med ”Stihl”. Passar bra till min Stihl-fulla motorsåg;-)
 
Svar:
48 kilo vägde sågen

Motivering:
Jag vill inte vara en klåpa och då behöver jag en riktigt bra kåpa. Jag är inte heller en fossil, då passar ett par bluetoothkåpor från Stihl.
 
48 kg
Motivering:
När jag med motorsågen pysslar,
jag samtidigt på musiken lyssnar.
Allt detta har jag i min bil,
men också med mina nya hörselskydd Dynamic BT ifrån Stihl.
 
48kg
Det vore bättre med ett par riktigt hörselkåpor istället för ett par brusreducerande lurar när jag vill lyssna på podd samtidigt som jag jobbar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.