7,3l går det i denna airfryer.

Skulle vilja se hur mycket mat som faktiskt går att tillaga i en airfryer. Var går gränsen för vad som är möjligt att laga?? Många frågor som kan bli besvarade vid en eventuell vinst.
 
Svar: Korgen rymmer 7,3l

Motivering:
Allt i livet har varit en tävling mellan mig och min 2 år yngre bror.
Brorsan lovade i somras när han köpt en gasolgrill att jag inte skulle kunna känna skillnad på gasol- och kolgrillat. Som den kolgrillsentusiast jag är antog jag utmaningen och åkte på pumpen!
Han är dessutom mäkta stolt över sin nyinstallerade oljefritös.
Jag har hört mycket gott om airfryers och det vore riktigt härligt att kunna utmana honom i en fritöstävling!
Resultat från tävlingen utlovas om jag vinner
 
Den rymmer 7,3 liter.

Vi har haft en airfryer på bevakning på prisjakt under en väldigt lång tid. Vi har väntat på att kunna göra ett klipp, men den verkar inte komma ner i för oss överkomligt. Med tre barn i familjen så står pommes och annan friterad mat högt upp på önskelistan, när det vankas helgmat. Hade inte gjort något att kunna erbjuda ett lite sundare alternativ.
 
Korgen på Philips Airfryer XXL rymmer 7,3 l.
Låter för bra för att vara sant, därför skulle jag vilja jag testa denna fritös. Äääälskar friterat :love:
 
Den rymmer 7,3liter.

Jag vill vinna airfryern för att vi trotts ett antal olika ugnar och tillvägagångssätt inte får bra pommes. Min son älskar krispig mat och den har snygg design. Så den skulle ha en given plats i vårt hem.
 
Svar: 7,3 l.

För er tag sedan köpte vi en fritös med olja, men allt jobb med olja så stannar den tyvärr kvar i skåpet. Därför hade det varit underbart med en airfryer som vi har varit sugna på att byta till.
 
mrjim
Den rymmer 7.3 liter

Philips har gjort det lätt,
att på sin tallrik få en rätt.
Jag skulle klart bli glad,
om jag slapp doppa min mat i oljebad.
Hoppas på en airfryer i mitt kök,
för att minska allt stök.
 
Senior advisor Hobby-BOB
"Tillaga upp till sex portioner med den stora korgen som har en kapacitet på 7,3 l."

Jag älskar friterat och vill testa denna nya teknik att laga mat. :)
 
Korgen rymmer 7,3 liter. Jag har länge tänkt att jag ska börja laga hälsosammare mat, men under vårens coronakaos på sjukhuset där jag jobbar så har jag inte haft tid och ork att prioritera hälsa och matlagning utan tyvärr ofta köpt färdigmat på hemvägen efter jourerna, så en Philips Airfryer XXL vore perfekt både för ekonomin, hälsan och som både en belöning efter den slitsamma våren, en pepp inför att börja laga mat och prioritera mig själv igen, samt något roligt att se fram emot ifall hösten kommer bli lika coronatung igen. En drömvinst!
 
Korgen rymmer 7,3 L
Jag skulle vilja vinna denna fina Airfryer för underlätta matlagningen och även göra den lite nyttigare. Det är jag som lagar mat i hushållet och då kan både tålamod, idéer och motivation tryta efter ett tag. Med en Airfryer så skulle jag kunna förkorta min tid i köket under vardagarna och på så sätt få motivation och inspiration till att laga extra gott under helgen. Men en Airfryer kan man ju dessutom få njuta av pommes, krispig kyckling och annat gott med gott samvete.
 
Korgen rymmer 7,3 L

Vi har länge funderat på att köpa en air-fryer men det har alltid känts som de är för små trots att vi oftast bara är fyra. Barnen har precis börjar få ett intresse för att laga mat själva och med denna tror jag vi skulle kunna laga mer varierat och nyttigt!
 
Svar: 7,3 liter

Corona har ju sabbat allt vad skoj heter så låt mig iaf få njuta av lite schysst friterat.. Dessutom, mindre olja = mera hälsosamt = bättre ork = jobba mer = mer pengar = mer verktyg = mer renovering = fler inlägg på Byggahus. Win-win!
 
7,3 liter. Jag är nyfiken på nyheter i köket. Nya smaker och nya apparater.
 
Som föräldraledig håller jag nu på att experimentera och testa nya vardagsrätter för att hålla hjärnan och kreativiteten igång. Efter att ha gått igenom de flesta recepten (med gott resultat) från Zeinas Kitchen är jag nu sugen på att testa en lite hälsosammare variant av "Comfort food" , en stor airfryer med 7,3 liters kapacitet skulle underlätta detta projekt.
 
J
Svar: Korgen rymmer 7,3l.

Skulle stå perfekt hemma hos oss i vårat första hus köp som vi får tillträde till 1 december. Skulle även underlätta när det snart också väntas tillökning i familjen. Barn nummer 2 väntas i mitten på mars.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.