14 657 läst · 167 svar
15k läst
167 svar
Avslutad: Vinn en tänkande Airfryer
Nya Philips Airfryer XXL rymmer 7,3 l.
Barnens veckopeng göder Donken.
Med en egen Airfryer
går de snart i kånken.
Chicken Nuggets på Burger King
är snart ett minne blott
med en sådan ting
En Philips Airfryer XXL
är både bra för hälsan
och gör slut på barnens gnäll.
Över sega hemmagjorda strips
som saknar rätta konsistensen.
här ett säkert tips
vad som även blir konsekvensen:
Veckopengen kan nu spenderas
på nyttigare ting
än McDonalds och Burger King.
Barnens veckopeng göder Donken.
Med en egen Airfryer
går de snart i kånken.
Chicken Nuggets på Burger King
är snart ett minne blott
med en sådan ting
En Philips Airfryer XXL
är både bra för hälsan
och gör slut på barnens gnäll.
Över sega hemmagjorda strips
som saknar rätta konsistensen.
här ett säkert tips
vad som även blir konsekvensen:
Veckopengen kan nu spenderas
på nyttigare ting
än McDonalds och Burger King.
Svar: Den rymmer 7,3 l.
Jag vill vinna denna då det är den enda köksattiraljen jag vill verkligen ha men som min fru vägrar låta mig köpa! När jag skojade om att jag skulle köpa en i bröllopspresent hotade hon med skilsmässa. Således skulle en vunnen sådan troligen få stå på piedestal i vårt kök och jag skulle äntligen få "rätt" och samtidigt kunna laga den "rätt" jag vill!
Jag vill vinna denna då det är den enda köksattiraljen jag vill verkligen ha men som min fru vägrar låta mig köpa! När jag skojade om att jag skulle köpa en i bröllopspresent hotade hon med skilsmässa. Således skulle en vunnen sådan troligen få stå på piedestal i vårt kök och jag skulle äntligen få "rätt" och samtidigt kunna laga den "rätt" jag vill!
WOW
Vore en dröm inför julen att få hem denna underbara maskin. Provat en hemma hos en vän, och blev genast avundsjuk!
Korgen rymmer 7,3 l, så pommes på 1,4kg till hela familjen, eller 6st portioner kyckling! Kan ju inte bli bättre!
Håller tummar och tår nu!
Vore en dröm inför julen att få hem denna underbara maskin. Provat en hemma hos en vän, och blev genast avundsjuk!
Korgen rymmer 7,3 l, så pommes på 1,4kg till hela familjen, eller 6st portioner kyckling! Kan ju inte bli bättre!
Håller tummar och tår nu!
Svar 7,3 L
Jag har tvivlat på hela dennagrejen med fettfritt,
kan det verkligen ge lika goda nuggets som pommesfrittes?
Vurmar för likande apparater alla gör,
men dessa har jag rynkat på näsan för.
Men vem vet jag kanske blir helt betagen,
och på köpet kanske lite mindre rund om magen?
Så om jag denna maskinen får vinna,
jag kanske vägen mot ett hälsosammare liv kan finna?
Jag har tvivlat på hela dennagrejen med fettfritt,
kan det verkligen ge lika goda nuggets som pommesfrittes?
Vurmar för likande apparater alla gör,
men dessa har jag rynkat på näsan för.
Men vem vet jag kanske blir helt betagen,
och på köpet kanske lite mindre rund om magen?
Så om jag denna maskinen får vinna,
jag kanske vägen mot ett hälsosammare liv kan finna?
Hej ByggaHus!
Korgen rymmer 7.3 L
Jag har deltagit i ett antal sådana här tävlingar, både på ByggaHus och diverse andra forum, samt där man kan skicka in olika svarsbidrag etc...
Jag har ofta svarat rätt på frågan i tävlingen men jag har likt förbaskat snubblat på målsnöret varje gång då juryn inte riktigt "köpt" min motivering... Frågan är om de gör det denna gång?
Men som min gamla gymnastiklärare alltid sa:
"Om man inte är med och tävlar så har man heller aldrig chansen att vinna"
Och det får bli min motivering denna gång!
Sen vore det ganska smidigt att ha en till smart pryl i hemmet och som även kan tillreda maten åt familjen, värsta grejen!
Korgen rymmer 7.3 L
Jag har deltagit i ett antal sådana här tävlingar, både på ByggaHus och diverse andra forum, samt där man kan skicka in olika svarsbidrag etc...
Jag har ofta svarat rätt på frågan i tävlingen men jag har likt förbaskat snubblat på målsnöret varje gång då juryn inte riktigt "köpt" min motivering... Frågan är om de gör det denna gång?
Men som min gamla gymnastiklärare alltid sa:
"Om man inte är med och tävlar så har man heller aldrig chansen att vinna"
Och det får bli min motivering denna gång!
Sen vore det ganska smidigt att ha en till smart pryl i hemmet och som även kan tillreda maten åt familjen, värsta grejen!
Hej!
Korgen rymmer 7,3 liter.
Att vinna en airfryer skulle pigga upp mig något otroligt, eftersom vi just nu inte har ett kök. Sambon har rivit ner hela köket och ska renovera under de närmaste veckorna. Vore toppen att kunna bjuda hela familjen på härliga måltider även under den här tiden, och när köket är klart kan vår airfyer få en fin hedersplats
Korgen rymmer 7,3 liter.
Att vinna en airfryer skulle pigga upp mig något otroligt, eftersom vi just nu inte har ett kök. Sambon har rivit ner hela köket och ska renovera under de närmaste veckorna. Vore toppen att kunna bjuda hela familjen på härliga måltider även under den här tiden, och när köket är klart kan vår airfyer få en fin hedersplats
Svar: Korgen innehåller 7,3 l.
Min motivering: Jag har tre pojkar hemma som ÄLSKAR pommes frites och kycklingbitar. Med denna skulle jag lätt och smidigt kunna bjuda dem på härliga friterade saker oftare än tidigare. Resultatet blir ju mycket bättre också än om man kör det i ugnen, hejdå mjuka och brända pommes!
Jag kommer även kunna experimentera med olika härliga recept som jag har knåpat på ett tag nu men inte orkat ta tag i för det är så knöligt att släpa fram storgrytan, hälla upp flera liter olja och sen hålla full koll på temperatur för att inte elda upp huset eller få tråkigt resultat. Sen blir det ju även hälsosammare med tanke på att en airfryer använder mycket mindre olja. Bra för mig som har lite för många välmåendekilon!
Min motivering: Jag har tre pojkar hemma som ÄLSKAR pommes frites och kycklingbitar. Med denna skulle jag lätt och smidigt kunna bjuda dem på härliga friterade saker oftare än tidigare. Resultatet blir ju mycket bättre också än om man kör det i ugnen, hejdå mjuka och brända pommes!
Jag kommer även kunna experimentera med olika härliga recept som jag har knåpat på ett tag nu men inte orkat ta tag i för det är så knöligt att släpa fram storgrytan, hälla upp flera liter olja och sen hålla full koll på temperatur för att inte elda upp huset eller få tråkigt resultat. Sen blir det ju även hälsosammare med tanke på att en airfryer använder mycket mindre olja. Bra för mig som har lite för många välmåendekilon!
Bygger man på hus, altan och gör stora markarbeten,
så behöver man även bygga kropp, knopp och anleten!
Jag tror vi behöver god mat för att ”tya”
Så snälla låt oss vinna denna nya!
korgen rymmer hela 7,3 liter! fantastiskt!
så behöver man även bygga kropp, knopp och anleten!
Jag tror vi behöver god mat för att ”tya”
Så snälla låt oss vinna denna nya!
korgen rymmer hela 7,3 liter! fantastiskt!
Svar: Den rymmer 7.3 liter.
Vi har diskuterat den där maskinen och sagt att det kan ju inte funka. Ni får gärna motbevisa oss! Vi är en familj på sex personer så om vi vinner så ska den verkligen bli ordentligt testad. Funkar den kan jag lova att vi säljer in den till fler. Vi har nämligen nyligen konstaterat vilken otrolig spridning vår senaste matlagningsgrej får i annonsering på sociala medier mm. Både hos oss och de vi umgås med på jobb och fritid enbart genom att det pratas om den.
Mvh
David
Vi har diskuterat den där maskinen och sagt att det kan ju inte funka. Ni får gärna motbevisa oss! Vi är en familj på sex personer så om vi vinner så ska den verkligen bli ordentligt testad. Funkar den kan jag lova att vi säljer in den till fler. Vi har nämligen nyligen konstaterat vilken otrolig spridning vår senaste matlagningsgrej får i annonsering på sociala medier mm. Både hos oss och de vi umgås med på jobb och fritid enbart genom att det pratas om den.
Mvh
David