7,3 liters volym
Jag har länge funderat på att köpa en fritös, men att vinna en vore ju bättre an bäst

Korgen rymmer 7,3l

Vår familj äter gärna nyttig mat
och för att få lite guldkant på den
önskar vi en Philips Airfryer XXL såklart!

Jens Blomgren

7,3L

Klart en rolig pryl i köket när vännerna kommer på besök. Aldrig provat en liknande så skulle vara kul att se om det blev en smakupplevelse!

Den innehåller 7,3 liter.
Vem vill inte på ett snabbt och smidigt sätt få ljuvligt krispiga pommes?

H
Den innehåller 7,3 liter.
Detta skulle vara den perfekta presenten till mig själv. På grund av att jag har veteallergi som har den tråkiga tendensen att få min hals att svullna igen så vågar jag inte äta något friterat som finns i restauranger. Egen fritös har vi lagt ned då det är ett oerhört slöseri med olja att använda det en gång och sedan hälla ut den. Att ha oljan stående några veckor är ju inte så trevligt.

7,3 liter (med kapacitet för 1,4 liter pommes)

Har redan idag en Airfryer som är totalt värdelös och inte kan tänka över huvud taget, det på toppen blir till solida kolbitar och det i botten blir genomrått. Dessutom värdelösa manuella inställningar från förra seklet. Det är dags för något modernare som funkar i alla fall hjälpligt! Och som inte luktar uppbrunnet kök i hela bostaden.

Redigerat:
Jag är en feg pensionär. Gått med i Facebookgrupp för folk som använder sina luftfritöser. Är så sugen på att testa men har dock ännu inte vågat mig på det. Behöver en push framåt! Korgen är stor nog (7,3kg/1,4l att överraska alla barnbarnen med något gott när Coronaeländet är över.

Svar: 7,3 l ryms i korgen.

En airfryer finns högt på önskelistan då man har tänkt att äta nyttigare och det skulle verkligen underlätta.

Den rymmer 7,3 liter och jag skulle verkligen vilja överraska min fru med en sådan då jag vet att hon önskat sig en sån länge.

Den rymmer 7.3L.

jag vill vinna en philips air fryer för att jag alltid lyckas glömma bort tiden på maten som ligger i ugnen så den blir bränd.
Med en air fryer kommer jag nog få ett perfelt resultat och en gladare fru.

God mat är viktigt för husefriden.

7,3L eller 1,4kg

Håller på att bygga hus och har en dröm att få köket hemma godkänt för catering och då skulle denna passa perffa i köket, slipper man en sullig vanlig fritös, jag är kock och skulle njuta av att få använda denna skönhet till att laga nyttiga matlåder som man kan sälja till ett förmånligt pris till dom äldre i bygden

Den rymmer 7,3 l.
Efter svåra hjärtproblem med höga blodfetthalter kämpar jag för att hålla dessa i schack för att kunna se barnbarnen växa upp. Kokta grönsaker är gott men jag vill ju även kunna äta annat så jag behöver all hjälp jag kan få och helst inte i form av mer läkemedel.

richardtenggren
Den rymmer 0,0073 m^3

Det nya köket är på tur nu efter sovrummen, då behöver vi fylla på med köksmaskiner.
Vi har tänkt komplementera med en fritös, en kaffemaskin för gäster, glassmaskin och en sous vide. Att vinna den fritiden vi hade tänkt oss skulle ju vara perfekt!

DB67
Den rymmer 7,3 l.

För att hinna med allt i den nyinköpta gamla villan så är ju detta snabbt och fettsnålt. Både trädgård, nya golv OCH mat hinns med så både fru och barn blir glada!

svar : Korgen rymmer 7.3 l

Jag har varit kraftigt överviktig vilket jag kämpat och fotfarande kämpar emot. För två år sen vägde jag 153kg, Idag gick jag under 90kg sträcket vilket har varit mitt mål i två år nu!
Nu ska jag behålla denna vikt resten av livet är planen då skulle en airfryer passa perfekt när man kan laga lite nyttigare mat men samtidigt god!

/Filip

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.