Svar: 7.3l
Då jag är gift med den kvinnliga motsvarigheten till mr Bean , skulle denna fritös bespara oss många brännsår och oljesaneringar av köket. Förhoppningsvis slipper vi då även dimman som brukar lägga sig över nedervåningen.

Vi behöver en airfryer i stugan eftersom den saknar ugn. Den rymmer 1,4 kg vilket borde räcka gött å väl.

Svaret är 7,3 L.

Vi har en väldigt kinkig grabb när det kommer till mat, detta skulle göra att han minskar otroligt mycket på transfetter.

Svar 7,3

Då jag snart fyller år så vore detta den perfekta presenten.
Och att maten blir nyttigare, ja bättre kan det ju inte bli :D

7,3L
Ser verkligen fram mot att överbevisa familj och vänner att det funkar
Och det måste vara ett super alternativ till grillat som vi gör året om

Svar: Korgen rymmer 7,3 liter

Det här vore den perfekta presenten till min dotter 10 år som precis håller på att lära sig att laga mat helt själv!

Korgen rymmer 7,3L

En Airfryer är precis vad vi har funderat på. Det hade varit super kul att vinna den och få fritera loss hälsosamt!

Svar: 7,3L

Vi behöver helt enkelt en airfryer. Svårare än så behöver det inte vara.

Philips Airfryer XXL är den största och rymligaste modellen på 7,2liter.
Som familj med glutenallergiker där alla stekta varianter av potatis äts hela tiden skulle barnen älska att få äta riktigt goda krispiga pommes. Olivoljedränkta klyftpotatisar i ugn skulle under glada tillrop bytas ut mot färska pommes och kanske en krispig kycklingfile.

Hej.
Den rymmer 7,3 L och 1,4 kg pommes
Vi har vänner som använder sin airfryer frekvent till diverse maträtter, och det är alltid väldigt gott.
Nu i svamp och äppeltider använder de den till att torka svamp och göra äpplechips, vilket är väldigt gott att ha med sig ut i på skogspromenaden.
Vi är en familj på 5 personer varav 2 är tonårspojkar som äter pommes i kubikmängder, gärna hemmagjorda med tunnt skivade sötpotatis.
Det går tyvärr åt mycket olja när de tillagas i ugn eller när de får för sig att fritera i kastrull. Därför vore det kul att ha en airfryer så det känns lite nyttigare. Det vore även kul att kunna testa lite olika maträtter såsom pizza, baka kakor med mera.

Med vänlig hälsning,
Niklas Blondell

Svar: 7.3L

Vill har en mer hälsosamt alternativ till friterat mat helt enkelt! Plus jag älskar Friterad kyckling!!!

Den rymmer 7.3 liter

Äldsta sonen är otroligt petig med maten. Med den här skulle vi kunna laga god och nyttig mat som till och med han kan tänka sig äta!

Svar: 7.3L

Fry från Futurama är en favorit här hemma. Denna Fryer skulle kanske kunna konkurrera och bli en ny favorit? Hoppas vi får möjligheten att ta reda på det.

Svar på frågan 7,3 liter. Med en vikt på 120kg (och lit plus) skulle det vara bra att kunna laga mat med mindre fett.

Svar: Korgen rymmer 7,3

Barnen skulle älska nygjorda pommes!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.