Om jag vinner ger jag direkt bort Makitan till min vuxne son och hans fru. Nu är det dags för dem att börja med Gör det själv-projekt. Så kan jag lägga mig på soffan
45 minuter är laddningstiden för 40v batteriet
 
1. Efter att ha murat och putsat grunden till vårt växthus så är det stor risk för att nästa byggprojekt också blir murat. Då behöver man ju även kraftigare verktyg, som till exempel denna borrskruvdragare!

2. Cirka 45 minuter
 
40 Volt verkar kraftfull och kanske till och med klarar att vispa betong. Skulle underlätta när jag jobbar "off-grid".

Tar 45 minuter att ladda
 
1. Min gamla Makita 18v har hållt i många år men nu har chucken gett upp så med en planerad utbyggnad hade den här 40 voltaren varit guld!

2. Det tar 45 min att ladda.
 
1. Jag har kommit till insikt med att min 14V Ikea skruvdragare inte är värd något när jag nu ska börja renovera hemma.
2. Ca 45 minuter för att ladda
 
Nu är det dax att byta ut min nätanslutna maskin och slippa alla skarvsladdar
45 min
 
Jag skulle behöva vinna denna för jag fick slänga min gamla i en hink med vatten nyligen. Den började ryka som en skorsten och det enda som hjälpte var att dränka den :)


Svar 45 minuter
 
1. En kvalite skruvdragare hade varit bra till mitt sommarprojekt, att timmra en utebastu.
2. 45 min uppladdningstid
 
1. En kvalite skruvdragare för mitt sommarprojekt att timmra en utebastu.
2. 45min uppladdning.
 
Batteriet tar 45 minuter!
Jag tycker att jsg ska vinna för att ha bra verktyg för att fortsätta renovera mitt hus! Just nu använder vi en billig borrskruvare och det skulle göra så mycket skillnad att ha en som är bra och laddas fort!
 
E
Mitt gamla hus har en tuff timmerstomme som kräver sina verktyg. Senvuxet timmer med milimetertäta årsringar gör att vanliga skruvdragare och mindre borrmaskiner går bet om det så bara är en krok som ska hängas upp.

Batteriet tar 45 minuter att ladda.
 
Jag skulle gärna vilja vinna en Makita borrskruvdragare eftersom jag aldrig någonsin ägt någon skruvdragare överhuvudtaget. När jag behöver göra större jobb brukar jag låna en. Annars kör jag oftast med skruvmejsel….
Det tar 45 minuter att ladda batteriet med Makita laddaren.
 
45minuter tar det och det hade varit perfekt nu när man precis flyttat till hus och börjat samla till en maskinpark av just makita doxk inte så många än men det kommer så småningom. :love:
 
Jag: "Doktorn, doktorn, snälla hjälp mig, jag är en trasig skruvdragare."

Doktorn: "Nå, okej då, men du behöver inte stå så nära mig, tack."

Jag: "Vad är du rädd för? Jag bits inte."

1. Förutom ämne att vitsa om så är jag sugen på denna skruvdragare av två anledningar. Jag är 21 år gammal, fattug och skruvdragarlös med en kandidatexamen i arkitektur och 5 sommrar som skruvdragande och borrande snickare. Jag har kört både med en liknande Marikita och bosch blå. Jag gillade Makitan bäst på grund av dess lätthet och fart.

2. Nu är det så att jag i sommar på egen hand ska projektera och bygga en 80kvm utbyggnad på mitt barndomshem. Utan denna drygare lär hela bygget göras med hammare och spik, vilket inte bara skadar virket, utan även låter högt. Så för min, mitt bygge och grannsämjans skull så vill jag gärna vinna denna tävling.

Ca 45 minuter tar den att ladda, mina erfarenheter säger att om man har två batterier så behöver man aldrig någonsin gå kraftlös.

MVH Vilhelm från Ljungsbro
 
laddning 45 min

Vill skrota min gamla devis att "köp en billig maskin.Om den räcker till en altan så duger den".Så därför vill jag vinna denna Makita DF001.Av kvalitéts miljö- och hållbarhetsskäl !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.