14 701 läst · 231 svar
15k läst
231 svar
Avslutad: Vinn en kraftfull borrskruvdragare från Makita
Jag har utvecklat ett beroende eller samlar mani på Makita maskiner, använder dom dagligen.
Hade varit väldigt kul att få bli introducerad för 40v serien samtidigt som jag får leva med risken att jag kommer få mani på även denna serie…
laddtid : 45min
Hade varit väldigt kul att få bli introducerad för 40v serien samtidigt som jag får leva med risken att jag kommer få mani på även denna serie…
laddtid : 45min
Husägare
· Norra Roslagen
· 240 inlägg
1. Jag står i projekt att installera ventilationskanaler hemma hos mig och hos föräldrarnas fritidshus. Det innebär många stora hål med hålsågar och här skulle nog denna kraftfulla borrskruvdragare vara perfekt!
2. Ca 45 min.
2. Ca 45 min.
Renoverare
· Helsingborg
· 1 inlägg
Vi håller på med en totalrenovering av vårt gamla hus från 70-talet. Och en bra skruvdragare hade hjälpt till otroligt mycket, har säkert en miljard skriv kvar att skuva.
ca 45min med laddaren som kommer med
ca 45min med laddaren som kommer med
Svar: ca 45 minuter med snabbladdning
Äger bara gamla ärvda borrmaskiner med sladd idag, så att som husägare få en sladdlös vore en dröm.
Altanbygge i sommar och andra projekt kräver bra sladdlösa maskiner.
Äger bara gamla ärvda borrmaskiner med sladd idag, så att som husägare få en sladdlös vore en dröm.
Altanbygge i sommar och andra projekt kräver bra sladdlösa maskiner.
Medlem
· Västra Finlands
· 4 inlägg
Den förra kraftfulla Makitan gav tyvärr upp och nu längtar jag efter en ny lika kraftfull.
Laddningstiden ca 45 min
Laddningstiden ca 45 min
- Saknar en bra och stark borrmaskin i dagsläget. I detta års planerade renovering av vår sekelskiftes hus, från golviktning och förstärkning av bjälklaget till takbyte, kommer denna Makita maskin vara bra att ha till hands och underlätta arbetet mycket.
- Batteriets laddningstid med snabbladdaren är cirka 45 minuter.
1) vore guld värt inför sommarens bygge av vägg i garaget
2) det tar 45 min ungefär
2) det tar 45 min ungefär