Jag gillar bra maskiner som håller att arbeta med, men just skruvdragare med bra styrka har jag ingen. Vill gärna byta ut min gamla bosch!

2. 45 minuter
 
Tobbe.A
1. Jag håller just nu på att kräla runt på vinden för att bygga en landgång för kommande tilläggsisolering. Motorn i min skruvdragare har brunnit, den börjar lukta nästan omgående och då och då orkar den inte dra i skruvarna, det tar därför lång tid. När jag är klar är det dags för nästa projekt, bygga trädäck. Det hade varit väldigt skönt med en ny och ordentlig maskin till det.

2. Batteriets laddningstid med snabbladdaren är cirka 45 minuter.
 
U
Ojojoj så många ni var som var sugna på denna fina vinst:surprised:! Nu är tävlingen avslutad och juryn har haft en tuff uppgift idag. En vinnare har utsetts och idag säger vi stort grattis till @tergo :)! Mycket nöje med vinsten!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Ojojoj så många ni var som var sugna på denna fina vinst:surprised:! Nu är tävlingen avslutad och juryn har haft en tuff uppgift idag. En vinnare har utsetts och idag säger vi stort grattis till @tergo :)! Mycket nöje med vinsten!
Grattis @tergo (y):cool:
 
U Ulrika M.M skrev:
Ojojoj så många ni var som var sugna på denna fina vinst:surprised:! Nu är tävlingen avslutad och juryn har haft en tuff uppgift idag. En vinnare har utsetts och idag säger vi stort grattis till @tergo :)! Mycket nöje med vinsten!
kan det vara möjlig att jag vann, jag blev väldigt förvånad , men jag får tacka för vinsten
 
  • Gilla
Ulrika M.M och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Grattis @tergo (y):cool:
Tack
 
Grattis!! Tänkte själv just skriva för att delta. Då jag sitter ute på en is med en skruvdragare som just brann upp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.