1. Komiskt att hitta just denna tävling när jag under veckan tittat på vilken batterimaskinserie jag ska välja nu när ny sladdlös verktygsuppsättning skall inhandlas till sommarprojekten. Detta kanske kan avgöra färg på maskinparken

2. Ca 45 minuter med snabbladdaren
 
Hejsan
Jag har ingen borr just nu eftersom den gamla gick sönder.
45 min.
 
1.Så mycket skit jag har fått för min Biltema dragare. O nu fick alla skeptiker rätt. Den la upp i helgen.. så detta blir perfekt!

2. 45 min.
 
1. Nybliven pappa och samtidigt nybliven ägare till hus med en hel uppsjö projekt där en stark maskin som denna skulle bidra med både tid och sinnesfrid att umgås med men fästmö och dotter.
2. Laddtiden är ca 45 minuter
 
W
1- Jag skulle vara oerhört tacksam att vinna borrskruvdragaren. Som en entusiastisk hemmafixare letar jag alltid efter kvalitetsverktyg som kan hjälpa mig att få jobbet gjort på ett snabbt och effektivt sätt. Makitas verktyg är pålitliga och är av hög kvalitet och det är precis vad jag behöver för att underlätta mitt arbete som hemmafixare. Jag är tacksam för möjligheten att delta i denna tävling och hoppas att jag kan få chansen att ta hem detta fantastiska verktyg.
Stort tack till er som ordnar tävlingen!

2- 45 minuter
 
1. Jag skall precis börja byta min maskinpark på sladd till sladdlös så detta skulle ju vara det perfekta startskottet.

2. ~45 minuter
 
Hej,

1. Ett gammalt men ombyggt hus kräver bra och starka maskiner. Mina barn vill också låna verktygen, så de måste dessutom vara robusta. En Makita borrskruvdragare skulle passa oss perfekt.

2. Cirka 45 minuter.
 
Jag måste börja bygga upp en batteridriven maskinpark, det här vore en bra start på en samling Makita verktyg.
Bra laddtid också, ca. 45 min(y)
 
1. Väljer bland märken just nu och Makita ser ut att ha en väldigt trevlig maskinpark byggt på samma batteri-plattform. Hjälp mig att välja rätt!

2. 45min
 
Svar: 45 minuter

En ny skruvdragare sitter aldrig fel, lär användas mycket vid kommande renoveringar.
 
1. Jag vill vinna borrskruvdragare från Matika
Den är inte de andra lika.
Så därför vill jag efter den ”fika”.
2. 45min med snabbladdaren
 
Orientexpressen
1. Efter en omfattande vattenskada behövs det många nya hål för att sätta upp och montera både nytt och gammalt. Renoveringen fortsätter även i andra rum där det blir mera fasta saker som ska förankras i tak och väggar för att inte ramla ner och göra barn och vuxna illa. För detta gedigna arbete behövs det en bra arbetshäst som orkar att jobba länge, mycket och snabbt. När vi behöver fylla på med energi i form av mat passar det utmärkt att ladda borrskruvdragaren. Då blir vi alla fullmatade med ny energi.
2. 45 min
 
Ska bygga om hemma nu i sommar och det kommer att bli mycket håltagning. Jag vet att min gamla 18v Makita med stor sannolikhet inte kommer att orka med.

Men med en 40v Makita blir det inga problem!


45 minuter i snabbladdaren

Trevlig sommar :love::cool:
 
Jag håller på med en långsiktig renovering av huset och äger en gammal relativt orkeslös skruvdragare som inte klarar av jobbet därför önskar och hoppas jag på en vinst på denna nya makita.
Det tar 45 min att ladda

Tack på förhand mvh Stefan
 
1. Vi renoverar 60tals villa, så har massvis med användningar. Tänkte även bygga egendesignat växthus i år.
2. 45 minuter
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.