7 400 läst · 82 svar
7k läst
82 svar
Avslutad: Vinn en batteridriven fönstertvätt
1.
9 stycken.
2.
Runt benen småbarn i trio
Och en och annan leksak från Brio
Kramar trött kudden klockan nio
Tvätta fönstren blir inte första prio
Inga fler slitna rakor med högt gnisslande ljud
Blotta tanken ger mig faktiskt gåshud
På alla fönster en smutsig hinna
Hon orkar inte heller, min kvinna
Så snälla, ge mig möjligheten att vinna,
Denna Bosch som får mig att spinna
9 stycken.
2.
Runt benen småbarn i trio
Och en och annan leksak från Brio
Kramar trött kudden klockan nio
Tvätta fönstren blir inte första prio
Inga fler slitna rakor med högt gnisslande ljud
Blotta tanken ger mig faktiskt gåshud
På alla fönster en smutsig hinna
Hon orkar inte heller, min kvinna
Så snälla, ge mig möjligheten att vinna,
Denna Bosch som får mig att spinna
9 st.
Frugan ville ha ett uterum och så blev det. Fantastiskt på alla sätt utom när glaspartierna ska putsas!
En batteridriven fönstertvätt vore rena drömmen, så kanske jag blir förlåten för att jag missade bröllopsdagen i maj. ;-)
Frugan ville ha ett uterum och så blev det. Fantastiskt på alla sätt utom när glaspartierna ska putsas!
En batteridriven fönstertvätt vore rena drömmen, så kanske jag blir förlåten för att jag missade bröllopsdagen i maj. ;-)
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 342 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 342 inlägg
Alltså, wow! Jag som aldrig, aldrig brukar vinna nåt utom på såna lotterier med vinst-varje-gång. Är helt överväldigadU Ulrika M.M skrev:
Med solen skinande in genom fönstren följer att man nu ser att det är dags att putsa dom, och då kommer min vinst lämpligt till pass.
Laddar den handhållna sugenheten ca 30 minuter och den lyser grönt. Ut med hink, vatten och lite diskmedel, blaska vatten på rutorna med de medföljande svamparna.
Tryck på knappen och sugen går igång, drar den uppifrån och ner på fönstret och den suger och slurpar i sig vattnet riktigt bra, det blir inga ränder på fönstret eller vatten som rinner ner på fönsterblecket.
Efter att ha putsat några fönster så syns det i behållaren hur mycket vatten den har sugit upp.
Det blir lite tyngre arbetet att lyfta och föra putsare över fönstret jämfört med en vanlig gummiskrapa.
Kul grej, som verkligen gör nytta. Kanske inget för för den professionelle fönsterputsaren men passar bra till hemmabruk.
Laddar den handhållna sugenheten ca 30 minuter och den lyser grönt. Ut med hink, vatten och lite diskmedel, blaska vatten på rutorna med de medföljande svamparna.
Tryck på knappen och sugen går igång, drar den uppifrån och ner på fönstret och den suger och slurpar i sig vattnet riktigt bra, det blir inga ränder på fönstret eller vatten som rinner ner på fönsterblecket.
Efter att ha putsat några fönster så syns det i behållaren hur mycket vatten den har sugit upp.
Det blir lite tyngre arbetet att lyfta och föra putsare över fönstret jämfört med en vanlig gummiskrapa.
Kul grej, som verkligen gör nytta. Kanske inget för för den professionelle fönsterputsaren men passar bra till hemmabruk.
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn en batteridriven grästrimmer
Tävling -
Avslutad: Vinn en batteridriven rengöringsborste för alla behov
Tävling -
Avslutad: Vinn batteridriven lövblås med batteri och laddare
Tävling -
Avslutad: Vinn batteridriven kolborstfri grästrimmer
Tävling -
Avslutad: Vinn kraftfull batteridriven trimmer
Tävling