Antal forum 9 st
Motiveringen.
Jag är verkligen tacksam för möjligheten att vinna en fönstertvätt. Det skulle vara en otrolig lättnad och en gåva som jag skulle uppskatta enormt. Att få rena fönster utan att behöva oroa mig för tidsbegränsningar eller utmaningar skulle verkligen göra en stor skillnad i mitt liv."
 
1. Det finns 9 delforum under rubriken Trädgård & Utomhus.
2. En batteridriven fönstertvätt är precis vad jag behöver för att göra fönsterputsningen rolig och dessutom tidsbesparande. Win-win helt enkelt. Så jag slipper ha skitiga fönster :)
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
9

With my Bosch machine, window wash won't be a hassle,
Results so clear, it's like looking through castle's crystal,
No more streaks, no more smears,
Just clean and shiny panes that'll bring cheers,
Thanks to the comp, my windows are pristine,
And with Bosch by my side, cleaning feels like a dream.
 
9 st

jag är helt värdelös på att putsa fönster, oavsett om jag använder vatten och skrapa eller dukar eller tidningspapper. Men med den här varianten skulle nog till och med jag kunna få till fönster som man kan se genom!
---------------------------------------------
 
1. Det finns 9 delforum.
2. Med denna maskin,
skulle varje ruta bli glänsande fin!
Den skulle ge mig mycket mindre slit,
att putsa bort måsarnas skit.
Recensionen sa den var bra!
Så en batteridriven fönstertvätt ”villhöver” jag ha!

Hälsar
Lasse i Lomma
 
9 delforum.
Efter 43 års boende i ett hus alldeles intill en dammig och trafikerad grusväg, har jag äntligen insett att en sådan här fönstertvätt skulle underlätta mitt liv rejält de månader under året som jag hellre vill njuta av den vackra utsikten utan dammfilter på fönstren.
 
Svar: 9 st

1999 började jag gymnasiet och det sista jag tänkte på var att tvätta fönster. Ouppfostrad, jag vet.
Spola fram 5 år och jag flyttat till en källare i stan. Under dom två år jag bodde där lärde jag mig ingenting om fönstertvätt. Dock lärde jag mig hur man inte ska koka makaroner.

2023 har jag hus, två barn och drömmer om två rengöringsverktyg. Det ena är fönstertvätt, det andra ångtvätt. Jag må vara sen i gemet. Men bättre sent än aldrig.
 
Maria T
1 - Det finns 9 delforum.

2 - Vi lät bygga om farstukvisten till en glasveranda för ett par år sen - vet inte hur jag tänkte där egentligen då antalet fönster i ett nafs gick från 22 till 31... plus två altandörrar. Önskar helt enkelt lägga mindre tid på att putsa dessa då jag tycker det är ungefär lika "roligt" som ugnsrengöring.
 
Det finns 9 delforum.

Att ensam äga hus och redan i början av 40-års åldern ha sådana problem med handleder att man inte kan tvätta alla fönster på samma dag känns inte kul. Den här fönstertvätten skulle göra det möjligt för mig. Vilken lycka!
 
Det finns 9 delforum under Trädgård & Utomhus.
Varför just jag ska vinna en fänstertvätt är svårt att motivera.
Men med 3 småbarn och en fru som inte putsar fönster. Känner jag behov utav en fönsterrvätt.
Tidigare brukade jag ha lånat min fars kärcher.
Men nu har vi köpt hus, behovet av större maskinpark märks.
Skulle kännas sol plåster på såret att vinna denna fönstertvätt, jag sålde ju trots allt min fyrhjuling för att delfinansiera husköpet
 
1 Det finns 9 delforum

2 Bor på vån 4 med spröjsade 20-talsfönster som öppnas utåt .
Skulle underlätta med en maskin OCH slippa riskera livet vid varje putsning.
 
1. Det finns 9 st delforum.

2. Har länge önskat mig en batteridriven fönstertvätt. För här finns det en hel del fönster att tvätta! Och med denna fantastiska tvätt hoppas jag det går lätt.
 
  • Växthus med belysning, dukat bord, växter, kvällsstämning, stensteg.
Det finns 9 delforum.

]
Efter ett antal experiment med ett otal fönstertvätts metoder med mindre lyckat resultat hade det varit skönt med en redig maskin bara.
 
1. Det finns 9st delforum.
2. En sån fönstertvätt hade kommit väl till pass här hemma, och vad bättre än att få den på födelsedagen den 2e juni!
 
1. Det finns 9st
2. Jag är kstastrof på att tvätta mina fönstrar, och jsg har en hel del i huset. Jag behöver hjälp!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.