1) 9 stycken

2) Jag är värd att vinna den! Det är dags för mig att få något som underlättar vardagen.
Jag och min man behöver putsa 13 + 17 (dessa fönster är 170 cm höga).
Jag skulle bli väldigt glad bara av att vinna något då det aldrig hänt tidigare :)

Tack!
 
1. Det finns 9st
2. med en sådan kommer jag att se bra ut
 
Det finns 9 st delforum

Med 27 fönster att putsa blir det inte så ofta gjort som det borde. En batteridriven maskin skulle förmodligen göra det tråkiga arbetet roligare och fortare. Känslan när det är klart är underbar.
 
1.) 9 st delforum
2.) De byter stammarna i huset från 1899 där jag bor. Framför alla fönster står byggställningar och det är så dammigt att solen knappt kan sila sig igenom. Med denna fönstertvätt hade jobbet blivit så mycket enklare och roligare när allt är klart så hoppas jag vinner! <3 :D
 
Veronica.
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
9 st delforum

Har ännu inte tvättat våra fönster, sedan de byttes på fastigheten för 3 år sedan
 
1. Det finns 9 st delforum.
Att tvätta fönster är inte kul,
Och om det vet jag inte ett smul!
För att göra det lätt,
behöver jag en Bosch fönstertvätt!
 
9 delforum

Det skulle vara bra med en fönstertvätt för mina fönster är smutsiga ^_^
 
Det finns nio delforum.

Jag är lycklig delägare i en inglasad veranda som jag dock är mindre lycklig över att behöva putsa oftare än vad jag finner rimligt. Till och med är det så att jag funderat på att köpa en batteridriven fönstertvätt nu i sommar. Så denna tävling kom precvs i rättan tid.

Dock har jag svårt att komma på varför just jag behöver en batteridriven fönstertvätt, så jag bad om lite artificiell hjälp:
Skärmdump av en chatt konversation med skämt om fönsterputsning och interaktiva responsalternativ.

Om inte detta är värt en fönstertvätt vet jag inte vad vi ska med AI till.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
1=9
2= vi har fladdermöss som bor ovanför vårt stora balkongfönster och de kissar ner fönstret så det behövs putsas ofta.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
9 stycken delforum
Har aldrig använt en sådan och självklart så skulle det nog bli lättare att fixa fönstren oftare. Nu känns det bara som ett nödvändigt ont att göra det på det "gamla" sättet! Så nu håller jag både tummarna och tårna att jag vinner en!
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om 3 st Bosch GlassVAC - den batteridrivna fönstertvätten som vann Byggahus.se's test av fönstertvättar.

[bild]

Tre vinnare får alltså varsin Bosch GlassVAC.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan nedan
2. Motivera varför just du ska vinna en fönstertvätt.

Fråga: Hur många delforum finns det i forumet på Byggahus.se under rubriken Trädgård & Utomhus?

Skriv ditt tävlingsbidrag som ett svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 2 juni.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Det finns 9 stycken delforum
 
Finns 9st delforum under Trädgård & Utomhus.

Tog över huset efter farsan för 10år sen. Fönsterputs har inte legat på prio och inget jag direkt tänkt på men jag har putsat 2st fönster i köket med blandat resultat en gång under dessa 10år. Nu får man ångest när man tittar ut så man mest vill dra för gardinerna så man slipper se dom skitiga fönsterna :dizzy::crysmile: Tror nog att en Bosch maskin kan hjälpa mig att få tummen ur och få rena fönster igen :ok:
 
1: Det finns nio
2: vi bor i hus med 24 fönster och tre fönsterdörrar. och när nu min fru blivit sjuk o inte kan hjälpa till så vore det skönt med en maskin som kan göra jobbet lättare.
 
1. Det finns 9 delforum.

2. Vore skönt att kunna ha en hand ledig för att hålla i stegen när jag putsar de svåråtkomliga fönstren :rofl:.
 
1:9st
2. I mitt hem inträffade en katastrof i våras. Min Kärcher WV2 bestämde sig för att ta farväl och gick bort. Det är som en sten den lämnar mitt hem och hjärta, eftersom jag hade förlitat mig så mycket på den.
Mina smutsiga fönster hade önskat att de ser bra ut ingen. Men, sanningen att säga, har inflationen gjort att min ekonomi är inte riktigt redo för en ny fönsterputsare. Så att vinna Bosch fönsterputsare skulle vara en riktig jackpot för min del.
 
1. Det finns 9 st delforum.

2. Har aldrig lyckats får helt rena fönster, kör idag helt traditionellt med trasa och skrapa. Hade varit skönt att lyckas bättre när man väl lägger den lilla tid man har över på att putsa fönstren!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.