Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Då har juryn konfererat. Det var väldigt många bra förslag vi hade att välja bland och det var inte ett lätt val. Vi har dock kommit fram till att följande bidrag vinner:

Inlägg 38 av @rampante vinner Ryobi R12DD-220S

Inlägg 30 av @Cheesen vinner Bosch GSR 12V-15

Inlägg 18 av @Torbjärn vinner Hikoki DS 12DD

Inlägg 41 av @Byggtoken vinner Einhell TE-CD 12/1 Li

Inlägg 50 av @Bokotimon Makita DF333DWAE

Inlägg 53 av @fredand44 vinner Festool TXS 2,6-set

Grattis alla! Dubbelkolla gärna att ni har fyllt i er profil med korrekta adressuppgifter så att vi kan skicka dem i morgon.
Åh så kul! Jag som aldrig vinner något :love::D
 
  • Gilla
Hjortmark och 4 till
  • Laddar…
Taaaack! Vilken rolig överraskning! Jag vinner aldrig något heller men jag har tur i kärlek i stället. :) Ändå vann jag också en, tack Byggahus.se
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Då har juryn konfererat. Det var väldigt många bra förslag vi hade att välja bland och det var inte ett lätt val. Vi har dock kommit fram till att följande bidrag vinner:

Inlägg 38 av @rampante vinner Ryobi R12DD-220S

Inlägg 30 av @Cheesen vinner Bosch GSR 12V-15

Inlägg 18 av @Torbjärn vinner Hikoki DS 12DD

Inlägg 41 av @Byggtoken vinner Einhell TE-CD 12/1 Li

Inlägg 50 av @Bokotimon Makita DF333DWAE

Inlägg 53 av @fredand44 vinner Festool TXS 2,6-set

Grattis alla! Dubbelkolla gärna att ni har fyllt i er profil med korrekta adressuppgifter så att vi kan skicka dem i morgon.
Wow! Tack, tusen tack!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Då har juryn konfererat. Det var väldigt många bra förslag vi hade att välja bland och det var inte ett lätt val. Vi har dock kommit fram till att följande bidrag vinner:

Inlägg 38 av @rampante vinner Ryobi R12DD-220S

Inlägg 30 av @Cheesen vinner Bosch GSR 12V-15

Inlägg 18 av @Torbjärn vinner Hikoki DS 12DD

Inlägg 41 av @Byggtoken vinner Einhell TE-CD 12/1 Li

Inlägg 50 av @Bokotimon Makita DF333DWAE

Inlägg 53 av @fredand44 vinner Festool TXS 2,6-set

Grattis alla! Dubbelkolla gärna att ni har fyllt i er profil med korrekta adressuppgifter så att vi kan skicka dem i morgon.
Jag hämtade ut mitt paket.
Tack för skruvdragaren .
Jag uppskattar verkligen det ni gör.
 
  • Einhell skruvdragare i förpackning med laddare och två batterier.
  • En ny Einhell skruvdragare med två Li-ion batterier och bits på en produktförpackning.
  • Haha
  • Älska
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
En öppen verktygslåda med en grön och svart borrmaskin, batterier och laddare på ett marmorbord.
Nu kom den! Tackar ska genast skruva ihop något :love:
 
  • Gilla
fredand44 och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
Man får tacka så mycket. Men i testet så stod det väl att det var två 2ah batteri. Det kom då med ett 4ah i paketet. Det uppskattas oerhört då jag länge längtat efter ett sådant till övriga sortimentet.
Verktygsväska med elverktyg och 4ah batteri, perfekt passform för laddare och verktyg.
Jag är inget stort fan av mjuka väskor även om den var otroligt fin och antagligen kommer att få ta plats i stugan... Jag har däremot haft den här väskan ett tag där ingen av mina laddare passat... Nu blev det ju klockrent.
Genomskinlig förvaringsväska med elverktyg, batteri och tillbehör synliga inuti.
Verktygsväska med en borrskruvdragare, ett 4ah batteri, laddare och bits i en organiserad layout.
 
Redigerat:
  • Gilla
fredand44 och 1 till
  • Laddar…
Hej
Har fortfarande svårt att tro att det är sant att jag vann denna jättefina skruvdragare. Stort grattis till er andra också.
Jag och dottern satte ihop en liten film där vi öppnar paketet och provar den.
Stort tack till byggahus.se!
Mvh
Fredrik
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
F fredand44 skrev:
Hej
Har fortfarande svårt att tro att det är sant att jag vann denna jättefina skruvdragare. Stort grattis till er andra också.
Jag och dottern satte ihop en liten film där vi öppnar paketet och provar den.
[media]Stort tack till byggahus.se!
Mvh
Fredrik
En helt ny värld öppnar sig! :love:
Grattis och kul film!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.