Svar: 5 liter
Motivering: Jag förtjänar att vinna en UltraOne Quattro från Electrolux för att jag behöver den till att få rent efter renarna jag haft i garaget, hunden i vardagsrummet och barnen i hela huset. Med den vi har så är det enklare att göra rent för hand.
 
Svar: 5 Liter

Motivering:
Jag borde få en gratis av Electrolux egentligen, jag har haft 4 ultraone under 15 år och det beror på att de inte håller.
Senaste Ultraone har ett munstycke vars gummiflärp håller ca en månad och man måste köpa ett helt nytt munstycke för att fixa detta till en kostnad av 560:-. Är inne på fjärde munstycket nu!
 
Volym: 5 liter

Varför? Jag är en pedant som har fru och 2 döttrar hemma. Samtliga har långt hår och ibland kan man tro att vi har ett dussin angorakatter här hemma med tanke på allt hår jag måste dammsuga upp varje dag! Behöver en riktig dammsugare som varken väcker halva huset eller som slukar ström som ett bastuaggregat!
 
Svar: 5 liter.

Då fästet som används för att fästa dammsugarmunstycket på dammsugaren gått sönder måste man numera använda båda händerna när man ska bära den upp och ner för trappen till övervåningen.

Vi håller på och sparar ihop till en ny dammsugare som vi kan ha på bottenvåningen, men om vi kunde få en nu så blir det i alla fall några månader mindre att balansera upp och ner för den branta trappen med dammsugaren i händera.
Trapp.jpg
 
Redigerat:
Svar: 5l

Motivering:
uploadfromtaptalk1412514418262.jpg
 
Svar: 5l

Motivering: Dammråttorna har lärt sig självförsvar och ger sig på bebisen. Man kan snart skriva "I wish my wife was this dirty" i dammet på golvet.
 
Den rymmer 5 liter.

UltraOne Quattro, bara namnet lovar allt.
Och en ny dammsugare vore ballt.
Vår gamla har varit med sen Branting,
och har helt klart tappat sitt sting.
Nu hoppas jag komma längst fram,
så jag kan bli av med allt damm.
 
Svar 5L

Med nyköpt hus utan dammsugare, får man verkligen hoppas på turen här. Hunden gör inte saken bättre, och vad kn vara bättre än en energisnål model.
 
Svar: 5 liter

För att matcha mitt nybyggda hus i strikt och modern stil vore det perfekt med en väldesignad dammsugare så att jag lämna den framme utan att behöva skämmas - ett bra samtalsämne om inte annat!
 
Svar: 5 l

Har tvingats pensionera den gamla snabeldraken,
han har helt tappat sugen den stackars kraken,
så med tanke på alla dammråttor som passat på att flytta in
skulle jag akut behöva att dammsugaren blev min!
 
Svar: 5 liter.
Motivering: Med fyra katter, en make som är lika hårig som snömannen och som har en viss förmåga att spilla snus och brödsmulor överallt, går dammsugaren nästan dygnet runt här hemma. Det skulle verkligen behövas en dammsugare som håller elräkningen nere och som hindrar elmätaren från att slå frivolter hela tiden. Förutom det, så skulle ju det också vara otroligt skönt med en dammsugare som verkligen får upp dammet och behåller det, istället för att suga upp det, harkla sig lite och spotta ut det igen där bak...
 
Då jag dammsuger för det mesta här hemma och vår lite äldre Oxygen tappat sugen vore det suveränt med en ny toppmodern modell.:wow:
 
Svar: 5l.

Asså, de e roligare att vinna än å städa...
it sucks :)
 
Jag fyller år i oktober!

Tack Electrolux för att ni förverkligar drömmar!
 
Svar 5l
Vår nuvarande damsugare är inte värt namnet, man får stoppa i smutsen med hjälp at händerna. Vi behöver verkligen en ny.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.