Svar: 5 liter

Vilken vardagslyx det skulle vara med en dammsugare som är funktionell, energieffektiv och helt ny. Det blir rena rama nöjet att genomföra den dagliga dammsugningen framöver om jag vinner!
 
Svar 5 liter.

Eftersom allt som kan göras med en ny maskin är roligt skulle frugan slippa dammsuga, i varje fall ett tag...
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
A
Svar 5 liter.

.Dammsuger gör jag varje dag, hörselskydd på, varför?, jo en gammal skrutt dammsugare tjuter högt, jag hör inte vad ni säger när jag tycks höra något ord från någon i familjen.
Va Va jag hör inte vad ni säger, stänger av och det ryker till, Host Host damm fulla golvet och jag slutar dammsuga, denna funkar ej längre.
Less på dammsugaren jag är, vill gärna kunna dammsuga och höra vad övriga familjemedlemmar säger utan att säga Va Va hela tiden
 
Halloj, jag skulle så gärna vilja vinna eftersom jag har fyra fantastiska, smutsiga, sandiga, kaksmuleätande, gräsiga och helt underbara barn som jag allt som oftast måste städa efter. Denna dammsugare skulle göra den delen av städningen till ett rent nöje!
Påsen rymmer hela fem liter!
Ha en härlig kväll!
 
Svar: 5 Liter

Efter en 30-år gammal dröm om att en dag äga ett hus så slog jag äntligen till! Det blev ett mysigt hus från 1945 i Åtvidaberg med en helt underbar trädgård. Trots att allt är i ganska okej skick så är det ändå väldigt mycket att göra och tro mig när jag säger att på 30 år hinner man drömma om både det ena och det andra som man vill ha eller bygga i huset. Som många andra lägger jag hellre pengar att renovera och köpa fina saker än att köpa "nyttiga" saker. Men som husägare måste jag få bort det tänket och ha fokuset vänt mot det nyttiga så som en rejäl dammsugare.

En god vän har en Electrolux och jag vet såklart att de tillverkar bra dammsugare men jag kunde aldrig tänka mig att de kunde vara så otroligt kraftiga och samtidigt så tysta.
Så nu när jag har 84+94kvm att dammsuga (ensam dessutom) så är det guld värt om man har en riktigt bra dammsugare.


Tack för mig!
/Sami
 
Svar: 5 liter

Att gå från en liten lägenhet till mer än dubbel yta att städa som nybliven husägare med två katter som fäller massa hår hade denna damsugare med sitt AeroPro motordrivna munstycke verkligen behövts!
 
Svar 5 liter.

Min första dammsugare köpte jag som student när jag egentligen hade tänkt köpa en bilstereo. Den har tjänat mig i 13 år nu utan att bli bättre. Det blir ofta dammigt hemma hos mig så det måste vara något fel på den. Dessutom är det besvärligt att få tag på påsar till den, så jag skulle med glädje byta den mot en tyst och kraftfull ultradammsugare.
 
Svaret är 5 liter.

Vi flyttar från 58m2 lägenhet till 168m2 hus och vår gamla dammsugare med trasig slang och tjutande motor lär inte överleva flytten. Med 2 barn och 2 pälsfällande hundar, vore en ny dammsugare toppen!
 
Svar: 5 liter

Med det utseendet kommer den här maskinen bli en storsäljare på marknaden. Jag vill gärna ha en sådan när jag ser den trots att dammsugning inte ligger på topplistan över fritidssysselsättning.
 
Jag har slitit ut vår hittills suveräna Oxy3 på allt grus som dras in av barnen, allt katthår lossnar i allt större mängd och alla dammråttor vi alla hjälps åt att producera. Skulle sitta fint med en ny sugare från Elux
 
Svar: 5 liter

När barnen släpar in grus o sand, är det bra att ha dammsugaren vid hand
Men suget är dåligt och det blir inget bra, så en Electrolux skulle göra mig väldigt gla
sen kan städningen gå som en dans, jag hoppas att jag till vinsten får en chans! :)
 
Svar: 5 liter

Råkade använda gamla dammsugaren en liten gul electrolux som funkat i säkert femton år. Men när jag skulle suga ur aska ifrån braskamin så gav den upp. Men är mer än nöjd över denna kvalitet :)
 
Svar 5 liter.

Motivering: det skulle vara kul att byta ut våran nuvarande dammsugare som mest bara låter och drar ström.
 
Svar: 5 liter

Motivering; Den där maskinen skulle passa sambon perfekt!
 
5 liter

Till 154 kvm + källare har vi just nu makens gamla dammsugare som han köpte för säkert 15 år sedan.
Den är tejpad med silvertejp och den har fått något konstigt vinande ljud sista året.
Själv har jag problem med tinnitus bla och har svårt att använda den öht numera. Och även om det inte är kul att dammsuga på något sätt så är det ännu mindre kul att tjata på andra att dom ska göra det för att jag inte klarar det själv.
En ny dammsugare som inte är ihoptejpad och som låter som en dammsugare vore perfekt här hemma. Att den antagligen även suger upp smutsen mycket bättre och inte släpper ut så mycket damm i andra ändan är också ett stort plus!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.