Svar: 5l.

Min dammsugare har ett antal år på nacken, den har gjort sitt. Att kunna få en ny ersättare vore helt perfekt!
 
Svar: 5l

Fyra år det tagit oss att boningshuset totalrenovera.
Till jul vi hoppas våra möbler få omplacera.
Tanken är att flytten på 20meter då ska gå,
upp till timmerhuset vilket ska få oss att må!
Dammsugaren vi idag i vår lillstuga har,
den har verkligen sett sina bästa dar!
När släkt och vänner till oss i jul kommer sänt,
hade en Electrolux varit perfekt i "inflyttningspresent".
Dammkornen i huset torde ej ha en chans
och städningen den skulle flyta på som i en dans.
Nu hoppas vi på lycka,
så att vi dammsugarknappen får trycka!

Mvh/ David & Karro
 
Svar: 5 liter.

Motivering: För att jag köpte en svindyr sladdlös E-lux Ultrapower Plus härom veckan och trodde att jag skulle kunna städa hela huset med den. Men den är för trött, tung och otymplig för det så jag behöver komplettera med en riktig dammsugare.
 
Svar 5 l

Jag gillar att ha det städat och snyggt, men gillar inte städning lika mycket... Då vill jag ha en stark, tyst och bra dammsugare som inte släpper ut onödiga småpartiklar, så jag kan få ett bra resultat snabbt och enkelt och kan få återgå till något roligare... Fast Electrolux skriver att en Ultra One gör dammsugning till ett nöje, så när jag fått hem min nya kanske jag aldrig vill sluta 😄
 
Svar: 5L

Jag behöver den där så att jag slipper använda hörselkåpor när jag städar.
 
Svar: 5 liter

Motivering: Den väcker helt enkelt ett "ha begär". Jag vill ha den!:)
 
5l

Min fru är allergiker och nu börjar även barnen få symptom. Förutom att städa ofta behöver vi ha allergiklassade hjälpmedel.
 
Svar 5l.

Min motivering liknar inte övriga och det finns säkert många som har bättre. Men min far slåss nu för andra gången på tre år mot cancer och kommer att vara inlagd en hel del de kommande månaderna. Jag själv har varit sjukskriven i över ett år p.g.a. PTSD och lever inte direkt ett liv i överflöd på sjukpenning. Nu när julen snart är här så skulle jag helt enkelt vilja ge honom speciellt.

Tack för mig.

/ Martin
 
Tänk att kunna få dammsuga upp alla katthår och all kattsand UTAN att katten river ned tapeter och gardiner i blotta förskräckelsen. Det skulle vara underbart :wow:
 
Svar: 5 Liter

Jag och min sambo har nu bott i vårat första hus sen mars, och vi märkte för någon månad sen att den lilla dammsugaren min kära mor köpte in till mig för säkert 7 år sedan inte längre orkar med. Vi hade (och har) en begränsad budget så vi köpte in en relativt billig industridammsugare från Biltema....... Det stod iallafall dammsugare men det är möjligt det var felskrivet på förpackningen då den....mja...suger på att suga?

Kombinera det med 3 hundar som sprider päls omkring sig så blir det hela en hårig situation.
 
Svar: 5 liter

Motiveringen:
Min sambo fullkomligt ÄLSKAR att dammsuga, men nu har hennes älskade Elektrolux, som hon ärvt av sin mor, givit upp och "lämnat in"... Det var den absolut bästa dammsugare hon haft, och den jag hade (av annat märke...) är helt "talanglös" enligt henne. :-/ Alla vill ju "tillfredsställa sin fru" (nu blev det lite privat...), och bästa sättet är nog att skaffa en NY ELECTROLUX! Hjälp mig fixa en ny "älskling" i huset, hjälp mig tillfredsställa min sambo! ;-)
Thx! / Max
 
Svar: 5 liter
En energisnål effektiv dammsugare, och dessutom tystlåten, är vad detta hem behöver. Två katter gör hemmet mycket hårigt och mattorna behöver en specialdammsugare. Tänk så enkelt och smidigt med bara en dammsugare som gör hela jobbet. Grannarna blir belåtna som slipper höra oss. Inne- och utemiljön blir båda vinnare.
 
Svar 5 Liter
Behöver ny dammsugare då den nuvarande är "slut" munstycket lossnar, rören faller isär mm. Två katter i lägenheten gör sitt till att behåra de flesta ytorna.
 
Svar;

Påsen rymmer 5 liter "damm" (m.m...)

Motivering;

I gammal prästgård lille Victor bor,
snart två år gammal och en meter stor.
Utan att ljuga,
älskar dammsuga.
Med en Quattro så slipper far och mor.

P.S. I tillägg kan vi tillägga att robotdammsugaren i Victors vård havererat, så det är dags att förstärka kapaciteten i huset...

Lars och Victor Gärtner
 
Svar: 5 liter
Våran Electrolux har nu gjort sitt efter många år, sliten i plastdetaljer på slangen och munstycken har tappats bort.
Så en ny Electrolux lyxmodell skulle rulla fint på våra golv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.