24 003 läst · 226 svar
24k läst
226 svar
Avslutad: Tävla om en maxad kombinerad skruvdragare och borrmaskin
alternativ 1, 60 Nm
Jag vill ha den till att bygga fågelholkar i garaget med barnen till vintern.
Jag vill ha den till att bygga fågelholkar i garaget med barnen till vintern.
Fråga: Vad har DCD780M2 för maximalt vridmoment?
Rätt svar: 1. 60 Nm
Vinner jag så monterar jag upp ett jalusi på V:s balkong så hon slipper se och störas av sin obeskrivbara granne, det första jag gör. Situationen är ohållbar.
Rätt svar: 1. 60 Nm
Vinner jag så monterar jag upp ett jalusi på V:s balkong så hon slipper se och störas av sin obeskrivbara granne, det första jag gör. Situationen är ohållbar.
Min motivering lyder att jag vill gärna ha en vettig skruvdragare igen då "någon" vänlig själ var och långtidslånade min dragare och batterisåg här i veckan. Antar att de inte tänker lämna tillbaka dem=)
mvh Victor Karlsson
mvh Victor Karlsson
Svar: Max vridmoment 60 Nm
Skulle vara elegant att kunna arbeta med bra maskin till skillnad från idag "för hand"!
Då kan jag troligen fullfölja arbetet med mitt vildmarksförråd i skogen och permanentbebodda sekelskiftgården utan att min höger arm därmed har gjort sitt i detta livet...
Byggnadsvård är så mycket själens/handens verk som tar tid att det känns viktigt med smarta genvägar...
Snövita hälsningar // Ann-Catrin
Skulle vara elegant att kunna arbeta med bra maskin till skillnad från idag "för hand"!
Då kan jag troligen fullfölja arbetet med mitt vildmarksförråd i skogen och permanentbebodda sekelskiftgården utan att min höger arm därmed har gjort sitt i detta livet...
Byggnadsvård är så mycket själens/handens verk som tar tid att det känns viktigt med smarta genvägar...
Snövita hälsningar // Ann-Catrin
60 nm
Ska precis till att påbörja det sista rummet i tillbyggnationen, ett rum till min lilla dotter på snart 4 månader och då vill jag att jobbet ska gå smärtfritt och det gör det med en ordentlig Dewaltmaskin.
Ska precis till att påbörja det sista rummet i tillbyggnationen, ett rum till min lilla dotter på snart 4 månader och då vill jag att jobbet ska gå smärtfritt och det gör det med en ordentlig Dewaltmaskin.
Dewalt, ett märke som alltid lockat mig
Gillar ju att fixa trots att jag är tjej
Äger en skruvdragare men den är lite svag
Skulle behöva en med lite mera drag
Gillar ju att fixa trots att jag är tjej
Äger en skruvdragare men den är lite svag
Skulle behöva en med lite mera drag