1. 60 Nm

Att dra i skruvar är så svårt, jag har för lite kraft.
En bra skruvdragare/ borrmaskin från DeWALT önskar jag att jag haft!
 
60Nm
Min fru är makalöst händig och det är jag lyckligt lottad att ha. Tyvärr är inte hennes verktyg så bra som henne.
Detta skulle bli den perfekta julklappen till en otrolig fru och ett bra tillskott i hennes verktygssamling!
 
Svar: 60 Nm

Jag är en familjefar som har mycket utmanande men roliga gör-det-själv-jobb framför mig. Jag har stor ambition att det jag gör ska kännas gediget. En maskin av riktigt bra kvalitet skulle hjälp mig enormt i detta.

Tack!
 
1, 60 nm

Håller på och försöker förnya min gamla Dewalt verktygsarsenal, går trögt dock med barn och studerande sambo, en sån här fin borrmaskin vore den ultimata julklappen för en Dewalt frälst hemma fixare, dessutom skulle de bespara min frus suckar om alla nödvändiga verktyg som behöver köpas ;)
 
Svar: 60 Nm

Vill ha en för att bli mottbevisad att Dewalt är ett skit märke :wow: och att det är bättre att lägga pengarna på något japanskt?
 
60 Nm
Min DeWalt har börjat tjäna ut efter lång och trogen tjänst
 
1. 60nm

Jag har aldrig haft en riktigt skruvdragare utan har fått dras med skräp från biltema som nu har gått sönder.
nu när sovrummet skall renoveras från grunden så skulle detta vara det perfekta verktyget för att lyckas och slippa bli förbannad på skräp som inte fungerar.
 
1. 60 Nm
Jag skall ta med den till jobbet och visa en riktig maskin!!!!!
Nu köper dom in AEG(12V) maskiner som man får ladda 3ggr i timmen, vilket skämt eller hur?
 
Jag kulle gärna vilja förskruva mig. :cool:
 
1. 60 Nm

MED DEWALT GÖR DU ALLT !
 
Redigerat:
Svar: 60nm

Jag och sambon är 22 år gamla och har köpt en villa som vi renoverar så den skulle verkligen komma till andvändning här. Den jag har nu behöver laddas varje halvtimme vilket är ganska jobbigt. Jag har precis bytt jobb och vi har planerat att byta tak nu till sommaren samt att vi renoverar tvättstugan nu under vintern så vi har inte pengar att lägga på en sådan här fin maskin trots att den skulle underlätta våran vardag!
Med vänlig hälsning, Filip
 
1. 60 Nm

Att äntligen kunna jobba på länge, dra så många skruvar och borra så stora hål som jag behöver uppe på ladutaket eller annat svåråtkomligt ställe utan att behöva koppla ihop två-tre förlängningssladdar och köra med "sladdmaskinen" vore ju underbart! Enda nackdelen är väl att de "dags att ladda accen" orsakade fikapauserna uteblir!)
 
Vill prova göra annat i livet och har därför byggd en verkstad. Efter att ha gjort lite möbler har familjen insett att det finns möjligheter här. Maskinparken är inte någon hit direkt. Med en "maxad" skruvdragare/borrmaskin skulle möjligheterna vidgas avsevärd.
 
Svar 1. 60n

För att min nuvarande skruvdagare har gått till de sälla jaktmarkerna och en ny skulle behövas då en friggebod ska byggas i vår.
 
Om jag vinner kan jag kassera mina gamla maskiner (har två för det var det billigaste sättet att en gång i tiden kunna få två batterier).
Med denna DeWalt kan jag dels snabbare bli färdig med alla oavslutade projekt på hemmaplan och dels bättre kunna hjälpa mina barn med deras olika renoveringar mm.
En DCD780M2 på 18 Volt med dubbla 4,0 Ah Litiumjon-batterier vore ett fantastiskt lyft!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.